Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Urheilu
F1
F1
Etusivu
Kuljettajien pisteet
Valmistajien pisteet

F1-sarjan 15-vuotinen podium-perinne tulee muuttumaan

Mumm-pullo Kimi Räikkösen mestaruusvuonna 2007.
Mumm-pullo Kimi Räikkösen mestaruusvuonna 2007./ All Over Press
Julkaistu 14.01.2016 20:03

MTV SPORT

F1-sarjan palkintopallisamppanjat vaihtuvat alkavalle kaudelle.

Kaudesta 2000 lähtien F1-sarjan viralllisena podiumjuomatoimittajana toiminut Pernod Ricard -yhtiö ei ole saanut jatkosopimusta F1-sarjan kaupalliset oikeudet omistavan Formula One Managementin kanssa.

Pernod Ricardin juomiin kuuluu F1-palkintotilaisuuksissa perinteisesti nähty Mumm-shampanjamerkki, jonka pullojen etikettiä koristaa punainen raita.

- Olemme erittäin ylpeitä menneestä 15 vuoden yhteistyöstä, Pernod Ricardin tiedotteessa todettiin.

Varikkotietojen mukaan Mumm on maksanut yhteistyöstä 5 miljoonaa euroa kaudessa. Ensi F1-kaudella kuplajuomat toimittaa toinen ranskalainen shampanjavalmistaja Moët et Chandon.

F1-kausi alkaa maaliskuun puolivälissä Australian GP:llä.

Lisää aiheesta:

Suomalaisyritys F1-tallin sponsoriksi – näytillä jo ensi viikonloppunaTäyskäännös: Autojätti sitoutunut F1-sarjaan
Samppanja palaa F1-podiumille – suihkuttelulle hintaa tuhansia euroja
Audin F1-huhut alkavat taas: Entinen Ferrari-pomo istuu neuvottelupöytään
F1-tallille merkittävä sponsori – McLarenin apajille
Brasilian F1-kisajärjestäjät tyrmäävät Ecclestonen väitteet
F1Urheilu

Tuoreimmat aiheesta

F1
  • 20:36
    Lewis Hamilton

    Lewis Hamilton: En kadu

  • Eilen19:27
    Aston Martin

    F1-kultasormi hyppää Aston Martinin tallipäälliköksi

  • ma21:55
    Max Verstappen

    Lando Norris ärähti Max Verstappenille

  • ma08:28
    Moottoriurheilu

    Lance Stroll tarvitsi sotilasryhmän apua

  • 23.11.19:34
    MM-ralli

    F1-tähdet hekumoivat rallikokemuksillaan – tiukat terveiset WRC-päättäjille: "Jos he siinä onnistuvat..."