Riihimäellä K-kauppaa pyörittävä Juuso Österman rakennutti kauppaansa oman hyllykön punalaputetuille tuotteille, joita uhkaa hävikki. "Viimeinen mahdollisuus " -hyllyköstä tuli välittömästi hitti.
Videolla: Näin saat hevi-osaston hedelmäpussin todella helposti auki, ilman väkivaltaa!
Monet ruokakaupat alentavat elintarvikkeiden hintoja, kun niiden viimeinen käyttöpäivä lähestyy. Alennettu hinta merkitään usein punaisella tarralla, minkä vuoksi näitä ruokia kutsutaan usein "punalaputetuiksi tuotteiksi". Normaalisti punalaputetut tuotteet on kaupoissa sijoiteltu pitkin ja poikin ja asiakkaan näkökulmasta niitä on voinut olla vaikea löytää.
Aletuotteet paraatipaikalle nurkkahyllyn sijaan
Riihimäkeläinen K-kauppias Juuso Österman keksikin nostaa aletuotteet paraatipaikalle kaupan keskelle. Hävikkituotteiden hyllykköön on kirjattu isolla "Last chance" eli "Viimenen mahdollisuus".
