Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Fazer toteutti historiallisen kampanjan – pian voit löytää lomakuvasi suosikkikeksien pakkauksesta!

1:43Fazer väänsii jättiläistortunVideolla esitellään Fazerin leipoma jättiläismäinen runebergintorttu.
Julkaistu 07.02.2019 14:37

Laura Matilainen

laura.matilainen@mtv.fi

Yli 200 suomalaisten ottamaa lomakuvaa on päässyt koristamaan Fazerin suosikkikeksien pakkauksia. 

Uuden Domino-lomakuvakampanjan aikana Domino-keksipakkauksia koristaa lähes 200 erilaista tavallisten suomalaisten ympäri maailmaa ottamaa lomakuvaa.

Ainutlaatuinen kampanja on historiallinen jopa Fazerin mittapuulla. Domino-lomakuvakampanja on ensimmäinen kerta Fazer Makeisten historiassa, kun näin suuri määrä tavallisten ihmisten ottamia kuvia on päässyt koristamaan kuluttajapakkauksia.

Lomakuvien valtava määrä yllätti 

Domino on yksi Suomen suosituimmista keksibrändeistä, ja sillä on selvästi paikka suomalaisten sydämissä. Nyt Domino kokeili rohkeasti uutta ja haastoi suomalaiset mukaan täysin uudenlaiseen toteutukseen.

Fazer keräsi Domino-pakkauksiin painettuja lomakuvia syksyllä 2018. Tuhannet suomalaiset lähettivät toinen toistaan upeampia kuvia, joista pakkauksiin asti painettiin lähes 200 erilaista lomakuvaa.  

fazer keksit domino
Lomakuvia löytyy ympäri maailmaa.Fazer

– Osasimme odottaa kuluttajien kiinnostuvan kampanjasta, mutta lomakuvien valtava määrä yllätti meidät silti, sanoo Fazerin kekseistä vastaava markkinointijohtaja Jonna Pelvo.

Domino-pakkauksia koristavien lomakuvien aiheina on suomalaisten suosikkikohteita ja lempihetkiä ympäri maailman: Suomen Lapista Aasian kaukomaihin, vaelluskuvista rantalomaunelmiin ja kaupunkimaisemiin. Jokaisen Domino-lomakuvakampanjan pakkauksessa kerrotaan, kuka on kuvan ottanut ja missä kuva on otettu. 

Lähde: Fazer

Lisää aiheesta:

Suomalaisten irtokarkkien syömisestä paljastui erikoinen yksityiskohta – teetkö sinäkin näin?Vantaalle taas satojen metrien autojonot? Fazerin hittitempaus sai jatkoa – nyt autokaistalla kaupataan karkkia"Valelomat" ovat nyt in! Matkoja teeskennellään somea varten – "Havaijille" pääsee 26 eurollaYhdistää kaksi suosikkia: Fazer toi markkinoille uutuussuklaan – myynnissä vain muutamassa paikassa Pätkis-uutinen räjäytti somen: Suosikkipatukkaa saa pian levynä!Äkillinen suosio hämmensi suomalaiskuvaajan – näitä kuvia et ole vielä nähnytkään!
FazerMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Fazer
  • 3.10.00:01
    Yritykset ja brändit

    Teslan maine suomalaisten silmissä romahti – Shein ja Temu huonomaineisimmat yhtiöt

  • 28.7.10:51
    Suklaa

    Fazerin tutut suklaalevyt kutistuvat

  • 14.7.10:21
    Lahti

    Jätti-investointi Lahteen – Fazer perustaa uuden suklaatehtaan

  • 30.6.13:57
    Makeiset

    Fazer toi myyntiin hämmentävän patukan: "Onnistunein petos ikinä"

  • 14.4.17:54
    Muutosneuvottelut

    Fazer aloittaa muutosneuvottelut – taustalla suklaatehdassuunnitelma