Yli 200 suomalaisten ottamaa lomakuvaa on päässyt koristamaan Fazerin suosikkikeksien pakkauksia.
Uuden Domino-lomakuvakampanjan aikana Domino-keksipakkauksia koristaa lähes 200 erilaista tavallisten suomalaisten ympäri maailmaa ottamaa lomakuvaa.
Ainutlaatuinen kampanja on historiallinen jopa Fazerin mittapuulla. Domino-lomakuvakampanja on ensimmäinen kerta Fazer Makeisten historiassa, kun näin suuri määrä tavallisten ihmisten ottamia kuvia on päässyt koristamaan kuluttajapakkauksia.
Lomakuvien valtava määrä yllätti
Domino on yksi Suomen suosituimmista keksibrändeistä, ja sillä on selvästi paikka suomalaisten sydämissä. Nyt Domino kokeili rohkeasti uutta ja haastoi suomalaiset mukaan täysin uudenlaiseen toteutukseen.
Fazer keräsi Domino-pakkauksiin painettuja lomakuvia syksyllä 2018. Tuhannet suomalaiset lähettivät toinen toistaan upeampia kuvia, joista pakkauksiin asti painettiin lähes 200 erilaista lomakuvaa.
– Osasimme odottaa kuluttajien kiinnostuvan kampanjasta, mutta lomakuvien valtava määrä yllätti meidät silti, sanoo Fazerin kekseistä vastaava markkinointijohtaja Jonna Pelvo.
Domino-pakkauksia koristavien lomakuvien aiheina on suomalaisten suosikkikohteita ja lempihetkiä ympäri maailman: Suomen Lapista Aasian kaukomaihin, vaelluskuvista rantalomaunelmiin ja kaupunkimaisemiin. Jokaisen Domino-lomakuvakampanjan pakkauksessa kerrotaan, kuka on kuvan ottanut ja missä kuva on otettu.
Lähde: Fazer