Mainos

Burger King repäisi ja lanseerasi melkoiset korona-ajan uutuustuotteet – jos syöt tämän hampurilaisen, ihmiset pysyvät taatusti kaukana

Burger King tempaisi Saksassa ja toi hampurilaisravintoloihinsa turvavälejä ylläpitävät päähineet. Italiassa puolestaan vältetään nyt ihmiskontakteja ekstrasipulisen burgerin avulla. 

Burger King on lanseerannut uudet versiot tunnetuista pahvikruunuistaan Saksassa. Jättimäiset ”koronakruunut” varmistavat, että ihmiset syövät burgerinsa kahde metrin turvaväliä noudattaen. 

Jos kuva ei näy, katso se täältä

– Halusimme lisätä korkeita turvallisuus- ja hygienianormeja, joita ravintolamme jo noudattavat. Sosiaalisen eristäytymisen tee-se-itse -kruunu oli hauska ja leikkisä tapa muistuttaa vieraitamme turvaväleistä, kun he nauttivat ruokaa ravintoloissa, Burger Kingin edustaja kertoi Business Insiderille.

Italiassa burgereita kolminkertaisella sipulimäärällä

Italiassa hampurilaisketju on puolestaan laittanut myyntiin ”sosiaalisen eristäytymisen Whopperit”. Niissä on kolme kertaa enemmän raakaa sipulia kuin normaaleissa Whopper-hampurilaisissa, ja tämä pitää huolen siitä, ettei kukaan halua tulla liian lähelle burgerin syöjää. 

Myös muissa ravintoloissa ympäri maailman on keksitty luovia keinoja toimintaan näinä poikkeuksellisina aikoina. Monissa ravintoloissa käytetään nyt esimerkiksi pahvihahmoja tai mannekiinejä, jotka istuvat ravintoloiden pöydissä ja estävät ihmisiä istumasta liian lähelle toisiaan.

Ruotsissa avautui Business Insiderin mukaan ravintola Bord för en, jossa on yksi asiakaspaikka keskellä peltoa. Ruoat toimitetaan narua pitkin kuljetettavan korvin avulla. Marylandissa eräs ravintola otti puolestaan käyttöönsä eriskummallsiet ”etäpöydät” .


***

Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja