Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Valtaosalla suomalaisista käytössään maksullinen suoratoistopalvelu – yksi ylitse muiden

ISOPIX/All Over Press
Julkaistu 03.07.2024 09:43

MTV UUTISET – STT

78 prosentilla 12–65-vuotiaista suomalaisista on käytössään jokin maksullinen suoratoistopalvelu. 

Tiedot ilmenevät pohjoismaisesta tutkimuksesta, jonka ovat teettäneet tekijänoikeusjärjestöt Teosto, Tono ja Koda.

Yle Areenaa käyttää tutkimuksen mukaan 54 prosenttia suomalaista.

Teoston tiedotteen mukaan suoratoistopalveluiden käyttö on kasvanut kahden vuoden aikana neljällä prosentilla ja Yle Areenan 17 prosentilla. Suomalaisten suosituin maksullinen suoratoistopalvelu on Netflix.

Tutkimusyhtiö YouGovin toteuttamaan tutkimukseen vastasi toukokuussa 4  000 pohjoismaista vastaajaa, joista suomalaisia oli tuhat.

Lisää aiheesta:

Suomalaiset löytävät uuden musiikin yhä ensisijaisesti radiosta – nuorilla Tiktok jyrää
Piratismi yleistynyt Suomessa – laiton kulutus kattaa kymmeniä miljoonia elokuvia ja tv-sarjojen jaksoja
Maksulliset suoratoistopalvelut ovat suosituimpia lapsiperheissä – noin 70 prosenttia käyttää ainakin yhtä palvelua
Musiikin suoratoistopalvelujen suosio kasvaa edelleen – suomalaisia käyttäjiä jo lähes kaksi miljoonaa
Liikkuva kuva valtaa suomalaisten median käyttöä – perinteinen televisio pitää pintansa
Suomessa ohjelmat katsotaan yhä enemmän netin kautta – yksi palvelu on kuningas
NetflixMediaDigiKotimaa

Tuoreimmat aiheesta

Netflix
  • 16.10.18:30
    Mel Gibson

    Jaakko Ohtoselle kuittailtiin yhdysvaltalaissarjassa – näin hän reagoi

  • 16.10.13:32
    Mel Gibson

    Jimmy Kimmel kuittaili suomalaisnäyttelijän ulkonäöstä

  • 14.10.18:11
    Mel Gibson

    Variety: Suomalaisnäyttelijälle päärooli Mel Gibsonin elokuvassa

  • 1.10.20:55
    La Liga

    Futisseura reagoi rajusti rasismikohuun: nosti kanteen Neftlixiä vastaan

  • 4.9.20:40
    K-Pop

    K-pop villitsee myös Suomessa – animaatioelokuva nousi Netflixin kaikkien aikojen katsotuimmaksi