Mainos

Stockmannille kävi hullusti Hulluilla Päivillä

Tavaratalokonserni Stockmannin viime viikolla järjestämä Hullut Päivät -kampanja ei onnistunut yhtä hyvin kuin viime vuonna. Vertailukelpoinen myynti tavarataloissa ja verkkokaupassa supistui 3 prosenttia.

Yhtiön mukaan Hullujen Päivien kampanjamyynti kasvoi muodissa ja kosmetiikassa mutta putosi elintarvikkeissa.

Hullut Päivät ajoittuivat tänä vuonna huhtikuun puolelle viime vuoden maaliskuun sijasta. Sen vuoksi tämän vuoden maaliskuun myynti putosi 27 prosenttia vuoden takaisesta, mutta konsernin vertailukelpoinen myynti pysyi ennallaan maaliskuun kolmen ensimmäisen viikon aikana.

Stockmannin mukaan Lindex-ketju jatkoi vakaata kehitystään maaliskuussa. Lindexin myynti kasvoi erityisen hyvin päämarkkinoilla Ruotsissa.

2:14


Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.