Somessa naureskellaan kampanjatuotteille – pönttöä voi nyt puunata Tuntematon Sotilas -vessaharjalla

Tuntematon Sotilas -elokuvan virallinen yhteistyökumppani Sinituote on ihmisten mukaan astunut miinaan uuden kampanjatuotesarjansa kanssa. 

Siitä on aikaa, kun siivousvälineet ovat viimeksi herättäneet näin paljon tunteita. Sosiaalisessa mediassa nimittäin ihmetellään nyt Sinituotteen syksyn kampanjauutuuksia.

Tuntematon sotilas -nimeä kantava kampanjatuotesarja sisältää muun muassa tiskiharjoja, monitoimimoppeja, rikkasetin ja wc-harjan. Tuotteet kuuluvat myöhemmin syksyllä julkaistavan Tuntematon sotilas -elokuvan mainoskampanjaan, ja teemaa kunnioittaen siivousvälineitä löytyy niin mustan, harmaan kuin valkoisenkin värisinä.

–  Uutta sarjassa on värivalikoiman lisäksi myös aivan uusi rikkasetti: nyt mukana kätevä jalkatuki, joka tekee lattioiden lakaisusta entistäkin vaivattomampaa, Sinituotteen nettivuilla kerrotaan. 

Muun muassa Twitterissä käydään paraikaa vilkasta keskustelua siitä, kuinka onnistunut valinta siivousvälineiden mukaan ottaminen sotien veteraaneja kunnioittavaan kampanjaan oikein on.

Some odottaa jännittyneinä myös muita tuoteuutuuksia 

Osa somekäyttäjistä kommentoi kampanjointia törkeäksi, osa mainitsee Sinituotteen astuneen kampanjallaan leikkisästi miinaan.

– ”Koskela Suomesta syö rautaa ja paskantaa kettinkiä.” Sitä voi nyt sitten Sinin vessaharjalla jynssätä pöntöstä, eräs Twitter-käyttäjä toteaa.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä

– Kunnia ei pääse jatkossa unohtumaan edes wc-pönttöä harjatessa, Instagramissa todetaan. 

Somessa keskustellaan myös siitä, koska myyntiin saadaan aiheen tiimoilta vessapaperia tai vaikkapa intiimipyyhkeitä. Villeimmissä ehdotuksissa elokuvan kampanjatuotteeksi on ehdotettu jopa seksivälineitä. 

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä

***


Lue myös:

    Uusimmat