Keskikenttäpelaaja Elliot Anderson siirtyy jalkapallon Valioliigassa Nottingham Forestista Manchester Cityyn suurseuran ennätyssummalla, BBC uutisoi.
City maksaa 23-vuotiaasta englantilaispelaajasta 116 miljoonan punnan eli noin 135 miljoonan euron korvauksen, mikä rikkoo Cityn siirtoennätyksen vajaalla 20 miljoonalla eurolla. Kyseessä on myös Forestin myyntiennätys.
Anderson edustaa parhaillaan Englantia MM-kisoissa. Nottinghamissa hän pelasi 92 Valioliiga-ottelua summaten kuusi osumaa ja 11 maalisyöttöä.
