Poikkeuksellisen pitkäksi venynyt Nordean henkilöasiakkaiden palvelukatko päättyi

Nordean palvelut sekaisin jo kolmatta päivää –  kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan tilanteisiin tulisi harkita vakiokorvauksia 3:35
Nordean palvelut olivat sekaisin kolmatta päivää.

Nordean suunniteltua pidemmäksi venynyt palvelukatko päättyi henkilöasiakkaiden osalta tiistaina illalla. Pankki ilmoitti verkkosivuillaan, että henkilöasiakkaiden palveluissa ei ollut enää tiedossa olevia häiriöitä.

Viivästyneet Kelan etuudet kirjautuivat Nordean asiakkaiden tileille jo aiemmin tiistaina, pankki tiedotti aamupäivällä.

Yrityspalveluiden osalta Nordean Corporate Netbankissa tilitapahtumat eivät kuitenkaan näkyneet vielä tiistaina illalla.

Nordean sunnuntaina alkanut palvelukatko on venynyt poikkeuksellisen pitkäksi. Nordea tiedotti etukäteen laajasta palvelukatkosta, jonka oli tarkoitus päättyä sunnuntai-iltana.

Lue myös:

    Uusimmat