Nordeassa iltapäivällä esiintyneet katkokset on korjattu, yhtiö kertoo.
Osa asiakkaista ei päässyt kirjautumaan mobiili- ja verkkopankkiin sekä kolmansien osapuolten palveluihin. Downdetector-palveluun tuli tiistain aikana useita satoja käyttäjäilmoituksia katkoksista Nordean verkkosivuilla.
Nordean viestinnästä kommentoidaan, että katkokset ja hidastelut koskivat alun perin vain osaa Nordean asiakkaista. Vielä ennen kello 15 iltapäivällä osalla asiakkaista kaikki korttitiedot eivät näkyneet verkko- ja mobiilipankissa, mutta tämäkin on nyt korjattu.
Yhtiö pahoittelee katkoksista aiheutunutta haittaa asiakkailleen. Nordean verkkopankissa oli tilapäisiä ongelmia myös maanantaina.
Juttua päivitetty kauttaaltaan kello 14.56 ja 15.33.