Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Naiset seuraavat muotia, miehet vähäpukeisia ihmisiä – suomalaisten Instagram-käytöksestä paljastuksia

Kuvituskuva.
Kuvituskuva.Shutterstock
Julkaistu 07.04.2017 22:32

MTV LIFESTYLE

Tuoreen kuluttajatutkimuksen mukaan suomalaiset seuraavat sosiaalisen median palvelussa omien ystäviensä lisäksi tunnettuja käyttäjiä, jotka liittyvät useimmin jotenkin musiikkiin, huumoriin, eläimiin, urheiluun tai meemeihin. Kuulostaako tutulta?

Annalect Finlandin tekemän kuluttajatutkimuksen mukaan suomalaisnaisia kiinnostaa Instagramissa eniten kauneus, muoti, sisustus, eläimet ja hyvinvointi.

Suomalaismiehet katsovat sen sijaan mieluiten kuvia ja videoita urheilusta, tekniikasta, autoista ja muista ajoneuvoista, vähäpukeisista ihmisistä, sekä politiikasta.

Kyselyyn vastanneet ihmiset määrittelivät myös, mikä tekee jonkun seurattavan henkilön tilistä kiinnostavan ja seuraamisen arvoisen.

Suosion takana oli useimmin se, että kyseistä Instagram-vaikuttajaa fanitetaan jo valmiiksi muutenkin, hän on hyvä omalla alallaan, tilin kuvat ovat laadukkaita ja hienoja, kuvat ovat hauskoja tai että kyseisellä henkilöllä on mielenkiintoinen elämä tai elämänvaihe meneillään.

Tutkimusta varten haastateltiin yhteensä noin viittä sataa suomalaista Instagramin käyttäjää.

Lähde: Annalect Finland

***

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lisää aiheesta:

Instagramilla uskomattoman suuri vaikutus nuorten matkailuvalintoihin – tärkeämpää kuin halpa alkoholiTutkimus väittää: Facebook-käyttäjät voidaan jakaa neljään luokkaan – mihin sinä kuulut?Kohta jo kolmasosa suomalaisista Instagramissa – ei enää pelkkä nuorten villitysPäivitätkö ahkerasti Facebookiin arjestasi? Tämän se paljastaa sinustaJulkaisetko treenikuvia Facebookissa? Tutkimuksen mukaan sinulla voi olla ongelmaNämä ammatit jyräävät Tinderissä: Katso oletko halutuimpien joukossa
Sosiaalinen mediaDigiLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Sosiaalinen media
  • 10.10.12:24
    Koirat

    Monien rakastama somekoira Seppo on kuollut

  • 10.10.06:03
    Seksi ja parisuhde

    Analyysi: Pornoa tekevä mies ei voimaannuttanutkaan

  • 8.10.15:53
    Viiden jälkeen

    Sita Salminen kertoo pysäyttävästä palautteesta: "Pelastit mun hengen"

  • 8.10.07:55
    Fitness

    Bikini fitness -urheilija Krista käyttää Onlyfansia tulonlähteenä: "Minulle paljas pinta ei ole mitenkään ujo asia"

  • 7.10.18:56
    Tanska

    Tanskassa puuhataan lapsille somekieltoa