Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

MTV kokoaa tunnetut sisältönsä yhtenäisen brändin alle – tältä se näyttää!

Julkaistu 01.12.2022 15:00

MTV UUTISET

MTV näkyy jatkossa yhä vahvemmin, selkeämmin ja yhtenäisemmin MTV:nä katsojille ja mainostajille. 

MTV:n kanavat ja palveluiden saavat yhdenmukaisen ilmeen. Lisäksi MTV:n brändillinen äänimaailma uudistuu ja MTV:n maksuttomat tv-kanavat tunnetaan jatkossa nimillä MTV3, MTV Sub ja MTV Ava.

MTV saa myös päivitetyn visuaalisen ilmeen sekä uuden äänilogon. 

Nepa Insight Oy:n toteuttaman brändimielikuvatutkimuksen mukaan MTV:n brändiin liitetään vahvasti kiinnostava ja monipuolinen sisältötarjonta, viihdyttävimmät sisällöt, nykyaikaisuus, suomalaisten mieltymysten tunteminen ja ajan hermolla oleminen.

MTV-brändilupaus monipuolisista, kiinnostavista ja viihdyttävistä sisällöistä näkyy katsojille ja mainostajille jatkossa brändiperheen yhtenäistymisenä. Lisäksi MTV Katsomon asema MTV:n sisältöperheen kotina vahvistuu entisestään.

Rakastettu Pöllö pysyy

Kaikilla MTV-brändeillä on jatkossa sukunäköinen, tunnistettava ilme ja uutta brändiä tukeva äänimaailma. MTV saa uuden äänilogon, ja rakastettu “MTV:n Pöllö” tulee näkymään yhä vahvemmin osana koko MTV-brändiä.

– Uudistimme osana brändiprojektiamme kesäkuussa suoratoistopalvelu MTV Katsomon – aina palvelun ulkoasua myöten ja kehitämme sitä tulevana vuonna vielä lisää. Nyt yhtenäistämme loputkin kanava- ja palvelubrändimme. Uusi yhtenäisempi MTV-ilme liitetään tunnettuihin sisältöihimme. Tämä tulee näkymään suoratoistopalvelussa, tv-kanavilla ja ohjelmamainonnassa, kertoo Susa Valvio, People, Brand & Culture -yksikön johtaja MTV:ltä. 

– Haluamme muistuttaa, että tässä maailmassa on monta tapaa katsoa ja tuhansia tapoja nähdä, mutta vain yksi jo 65-vuotta suomalaisten vierellä kulkenut MTV. Haluamme MTV-brändin pysyvän vahvasti suomalaisten elämässä myös tulevaisuudessa.

Lähde: MTV:n tiedote

Lisää aiheesta:

MTV:n muutosneuvottelut ovat päättyneetMTV luo uuden suoratoistopalvelun – C More ja MTV Katsomo yhdistyvätTältä se näyttää! MTV Uutiset kokee valtavan muodonmuutoksen: "Rakennamme maailmanluokan studiot"Uudistukset julki! MTV Uutisiin tulossa historiansa isoimmat muutokset – ”Strategiamme on olla ykkönen kaikessa mitä teemme”MTV NetworkVideo: Haastattelussa MTV:n uusi sisältöjohtaja Marko Karvo
Kotimaa

Tuoreimmat aiheesta

Kotimaa
  • 09:54
    Janakkala

    Otkes ei aloita tutkintaa Janakkalan ilotulitevaraston palosta

  • 08:52
    Janakkala

    Janakkalan ilotuliteräjähdys: Poliisi tutkii

  • 07:47
    Linnut

    Lintujen talviruokintaa suitsitaan – "Se on ihan todella väärin"

  • 06:34
    Politiikka

    Yle: SDP yhä selvästi suosituin

  • 06:30
    Vanhustenhoito

    Yli 50 vuotta naimisissa ollut pariskunta pidettiin väkisin erillään – hyvinvointialueelle vakava huomautus