Kotimainen iskelmä menestyy

Kotimaisen viihdemusiikin konserteilla näyttää riittävän kysyntää, kunhan tuote osataan pakata oikein. Neljän iskelmäkonkarin Leidit lavalla -kiertue alkaa huomenna Espoosta. Leidit kokoavat Mestarit areenalla -idean jalanjäljissä pelkästään lipputuloja yli 10 miljoonaa markkaa.

Tämänpäiväisessä tiedotustilaisuudessa sponsoreilla oli jopa suurempi jalansija kuin musiikilla: autoalan yrityksen johtaja luovutti leideille auton avaimet, matkaviestinyrityksen johtaja luovutti leideille matkapuhelimet.
Tiedotustilaisuudessa myös sukkahousu-, meikki- ja hiuslakkafirmojen esiintuomisella oli oma osansa.

Sponsoreita tarvitaan, koska tällaiset kiertueet ovat hyvin kalliita. Avoimesti myönnettiin se, että Leidit on miesten kokoama tuote, jonka laulutaitoja ja vanhoja hittejä myydään lähiviikot hyvin suunniteltuna viihdepakettina.
Kolmentoista konsertin budjettia johtaja Hilkka Ahde ei kertonut, koska se on liikesalaisuus.

Leidit lavalla -kiertueen tuottaja Niklas Rosström on tyytyväinen projektin menestymiseen jo nyt:
- Olemme myyneet jo yli 40 000 lippua, mikä on erittäin hyvä määrä.
Parinsadan markan lipuista on odotettavissa siis ainakin kahdentoista miljoonan markan tulot. Ruotsissa oppinutta tuottajaa ilahduttaa myös se, että meilläkin viihdettä osataan nyt tehdä tosissaan.
-Tämä on ihan jotain uutta. Tämä on paljon muuta kuin vain pelkkä konserttiohjelmisto. Tämä on kirjoitettu show.
(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat