Amerikkalaisvalmistaja on ainakin toistaiseksi poistanut uunituoreen mainoksensa sosiaalisen median kanavista.
Muun muassa autovalmistajat maksavat miljoonia ja miljoonia dollareita saadakseen omien kaupallisten intressiensä edistämiseen tilaa amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan loppuottelun eli Super Bowlin mainostauolta.
Sen lisäksi, että kyseiset sekunnit ovat suurella todennäköisyydellä kalleinta mainosaikaa, jota rahalla voi ostaa, maksavat isot autojätit huikeita summia myös itse mainosvideoista. Kaiken kukkuraksi näissä mainoksissa esiintyy usein megaluokan supertähtiä, kuten urheilijoita, näyttelijöitä ja muusikoita, joiden palkkiot lienevät nekin miljoonaluokkaa.
Ison Super Bowl -mainoksen teki myös maasturivalmistaja Jeep. Sen mainoksen tähtenä nähtiin valmistajan auton ratin takana muusikkosuuruus Bruce Springsteen, joka on kuuluisa myös siitä, että hän välttää mainoksissa esiintymistä kuin ruttoa. Tällä kertaa hän kuitenkin teki poikkeuksen ja lensi Nebraskaan kuvaamaan automainosta.