F1-tallin sponsori myöntää: Uusi auto tarkoituksella kuin legendaarinen Lotus

F1-sarjassa kilpailevan Haas-tallin sponsorin Rich Energyn toimitusjohtaja William Storey myöntää, että tallin auton uudella värityksellä haetaan tarkoituksella yhtäläisyyttä legendaarisen Lotus-tallin kanssa.

Haas julkisti torstaina talleista ensimmäisenä alkavan kauden autonsa ulkoasun. Amerikkalaistallin mustaa ja kultaa yhdistelevä väritys tuo lajin historiaa tunteville formulafaneille välittömästi mieleen Lotuksen klassisen John Player Special -värityksen, jota brittitalli käytti 1970- ja 80-luvuilla.

Rich Energyn nokkamies Storey myöntää, etteivät Haasin uuden auton värivalinnat ole suinkaan sattumaa.

– Haluamme kilpailla Red Bullia vastaan (energiajuomien markkinoilla) - se on täysin selvää. Mielestämme tämä on siihen paras ympäristö. Olen oikeasti todella kova moottoriurheilufani, joten F1 on ylimääräinen bonus. Se on todella mahtavaa, Storey kertoi motorsport.comille.

– Rakastin JPS Lotusta - mielestäni se on kaikkien aikojen upein väritys. Ei tarvitse olla Hercule Poirot ymmärtääkseen sen, että tuomme sen takaisin. Se on tietenkin hauskaa ja jännittävää, Storey lisäsi.

Lue myös:

    Uusimmat