Mainos

F1

F1Kansikuva

Koko kausi suorana C Moressa

Katso lisää

F1-tallin sponsori myöntää: Uusi auto tarkoituksella kuin legendaarinen Lotus

0:30
Videolla kuvaa Haasin uudesta autosta.

F1-sarjassa kilpailevan Haas-tallin sponsorin Rich Energyn toimitusjohtaja William Storey myöntää, että tallin auton uudella värityksellä haetaan tarkoituksella yhtäläisyyttä legendaarisen Lotus-tallin kanssa.

Haas julkisti torstaina talleista ensimmäisenä alkavan kauden autonsa ulkoasun. Amerikkalaistallin mustaa ja kultaa yhdistelevä väritys tuo lajin historiaa tunteville formulafaneille välittömästi mieleen Lotuksen klassisen John Player Special -värityksen, jota brittitalli käytti 1970- ja 80-luvuilla.

Rich Energyn nokkamies Storey myöntää, etteivät Haasin uuden auton värivalinnat ole suinkaan sattumaa.

– Haluamme kilpailla Red Bullia vastaan (energiajuomien markkinoilla) - se on täysin selvää. Mielestämme tämä on siihen paras ympäristö. Olen oikeasti todella kova moottoriurheilufani, joten F1 on ylimääräinen bonus. Se on todella mahtavaa, Storey kertoi motorsport.comille.

– Rakastin JPS Lotusta - mielestäni se on kaikkien aikojen upein väritys. Ei tarvitse olla Hercule Poirot ymmärtääkseen sen, että tuomme sen takaisin. Se on tietenkin hauskaa ja jännittävää, Storey lisäsi.

Lisää aiheesta
    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja