Käärijä-huuma näkyy tiettyjen raaka-aineiden myynneissä sekä Alkoissa että ruokakaupoissa.
Kuten aiemmin MTV Uutisten Makuja-ruokasivuilla kerroimme, Piña Colada on nyt kaikkien huulilla, kiitos Käärijän. Cha Cha Cha -kappaleessa mainittu klassikkodrinkki on tällä viikolla villinnyt myös viisufanit. Kysyimme ruokakaupoilta ja Alkolta, miten Piña Coladan suosio on heijastunut juoman raaka-aineiden myyntiin.
"Pidän kaksin käsin kiinni juomista, niinku cha cha cha cha cha cha chaaa", laulaa Käärijä viisubiisissään.
Lue myös: Kata yritti leipoa ilmiöksi nousseen Käärijätortun – lopputulos vetää sanattomaksi
Vaaleissa rommeissa kysyntäpiikki
Perinteisen Piña Coladan valmistamiseen tarvitaan ainakin vaaleaa rommia, ananastäysmehua ja hieman reseptistä riippuen joko makeutettua kookosmaitoa tai kookoskermaa. Alkossa Piña Coladan suosio on näkynyt pienenä myyntipiikkinä vaaleissa rommeissa.