Lokakuun 22-28. päivä järjestettävän kahviviikon tarkoituksena on juhlistaa ja nostaa esiin upeaa kahvikulttuuriamme. Yksi viikon tempauksista on uusiin kahvielämyksiin inspiroiva epäkanta-asiakaskortti.
VIDEO: Huomenta Suomen lähestyksessä keskusteltiin asiantuntijoiden voimin kahvin tulevaisuudesta.
Ilmaisia kahvikupillisia mahdollisimman monessa uudessa kahvilassa vierailemalla. Kuulostaa mahtavalta idealta, vai mitä?
Idea epälojaaleja asiakkaita palkitsevasta systeemistä syntyi vuonna 2009 brittibarista Gwilym Daviesin ideasta. Asiakkaiden sitouttamisen sijaan Davies halusi innostaa ihmisiä vierailemaan rohkeasti uusissa kahviloissa. Ja mikä olisikaan parempi tapa innostaa uusien kahvikokemusten pariin kuin disloyalty card, eli niin kutsuttu epäkanta-asiakaskortti.
Kortin idea on yksinkertainen: Joka kerta uudessa kahvilassa vierailtuaan asiakas saa korttiinsa leiman, ja tarpeeksi leimoja kerättyään asiakas palkitaan ilmaisella kahvilla.
Kuudes kahvikupillinen ilmaiseksi
Jos tämä ajatus kuulostaa sinusta mahtavalta, meillä on hyviä uutisia! Tällä viikolla pääset nimittäin testaamaan mielenkiintoista kortti-ideaa Helsingissä järjestettävän kahviviikon kunniaksi.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.