Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Hämmentävä väite: Kirjoittaako Starbucks nimesi tahallaan väärin?

Starbucks-kahviloissa kirjoitetaan pahvimukiin asiakkaan nimi.
Starbucks-kahviloissa kirjoitetaan pahvimukiin asiakkaan nimi. Shutterstock
Julkaistu 15.12.2016 20:03

MTV LIFESTYLE

Starbucks-kahviloissa asioineet varmaan tietävät, että kahvikuppiin kirjoitettu nimi on usein kirjoitettu väärin. Onko tämä sittenkin tahallista?

Starbucks on tunnettu kahvistaan sekä siitä, että kahvikuppeihin kirjoitetut nimet on huomattavan usein kirjoitettu väärin. Hauskat väännökset nimistä naurattavat, mutta moni ei ole varmaan tullut ajatelleeksi, että Starbucks voi tehdä tämän asian tarkoituksella.

YouTubessa pyörii video, jossa väitetään Starbucksin kirjoittavan nimet tahallaan väärin saadakseen mainosta. Videolla perustellaan väitettä sillä, että nimen ollessa väärin kirjoitettu, asiakas todennäköisemmin jakaa kuvan sosiaalisessa mediassa. Asiakas jakaa kuvan huumorimielessä, mutta Starbucksille se on ilmaista mainosta. 


Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Väärin kirjoitettu nimi ja vihreä logo ovat Starbucksin tunnusmerkkejä. Ihmisten jakaessa kuvia hassusti kirjoitetuista nimistä Starbucksin logo leviää sosiaalisessa mediassa. Uskotko sinä tähän teoriaan?

Lähde: Cosmopolitan

 ***

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lisää aiheesta:

Oletko tajunnut tätä? McDonald’sin ranskalaispakkauksissa piilee nerokas kikka: ”Maailmani mullistui”Oletko huomannut? Starbucksien menut ovat supistuneet– tässä syyKahvikupissa ikävä solvaus – koulutyttö järkyttyi StarbucksissaNainen haastoi Starbucksin oikeuteen – huijaako ketju asiakkaitaan jääpaloilla?Törkeä temppu Starbucksin työntekijältä? Asiakkaan kahvimukista löytyi hävytön viesti Starbucks haastettu oikeuteen petoksesta: Mukeissa liian vähän kahvia
KahviMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Kahvi
  • Eilen08:22
    Juomat

    Kahvissa piilee yllättävä terveyspommi: "Moni ei hyödynnä"

  • 31.10.11:55
    Juomat

    Kahvin joukkoon laitetaan nyt supersuosittua seosta: "Syksyn isoimpia trendejä"

  • 8.10.07:44
    Terveys ja hyvinvointi

    Näin kahvin valmistustapa vaikuttaa kolesteroliarvoihin

  • 1.10.07:45
    Ravitsemus

    Onko suodatinkahvi terveellistä? Ravitsemusasiantuntija kertoo faktat

  • 27.8.07:46
    Huomenta Suomi

    Säilytätkö avattua kahvipakettia yli viikon? Toimi näin