Coca-Cola tuo kesällä markkinoille erikoiserän tölkkejä, joissa brändin logo on ensimmäistä kertaa ikinä väärinpäin. Kyseessä on yhteistyötuote Netflixin kanssa.
Tänä kesänä suomalaiset saattavat hieraista silmiään kaupan virvoitusjuomaosastolla, sillä Coca-Colan tölkkeihin tullaan painamaan logot väärinpäin. Kyseessä ei virvoitusjuomajätin mukaan ole painovirhe, vaan tölkit ovat Netflixin huippusuositun Stranger Things -sarjan kolmannen tuotantokauden kunniaksi julkaistava erikoistölkkierä. Kerta on ensimmäinen, kun Coca-Colan logo on juomapakkauksessa ylösalaisin.
Supersuosittu ja jo trailerillaan katseluennätyksiä rikkonut Netflixin Stranger Things -sarjan kolmas kausi saa kansainvälisen ensi-iltansa 4.7.2019. Sarjasta on kasvanut kansainvälinen ilmiö ja se on suosittu myös Suomessa erityisesti nuorten keskuudessa.