Stockmann muutti nimensä – tervetuloa Stockwomannille!

0:19

Naistenpäivän kunniaksi tavaratalo Stockmann on vaihtanut nimensä Stockwomanniksi.

Kampanja kestää kaksi kuukautta. Sen tarkoituksena on rohkaista naisia ravistelemaan omia pukeutumistottumuksiaan ja kokeilemaan uusia tyylejä. Kampanjan keulahahmo on näyttelijä Seela Sella.

Lue myös

    Uusimmat

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Olemme päivittäneet MTV Oy:n tietosuojakäytännön. Päivityksen yhteydessä Mediahub Oy:n tietosuojakäytäntö on yhdistetty osaksi MTV:n tietosuojakäytäntöjä. Lue lisätietoja tästä.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja