Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Urheilu
F1
F1
Etusivu
Kuljettajien pisteet
Valmistajien pisteet

Honda säästelee paukkujaan isoon päivitykseen

Fernando Alonso McLaren-autossa.
Fernando Alonso McLaren-autossa. 2016 Getty Images
Julkaistu 09.05.2016 13:15

MTV SPORT

McLaren-tallin moottoritoimittaja Honda haluaa käyttää jäljellä olevat moottorikehityspolettinsa isoihin päivityksiin, kertoo japanilaisvalmistajan F1-pomo Yusuke Hasegawa.

Honda on ainoa sarjan moottoritoimittajista, joka ei ole kauden alun jälkeen käyttänyt kehityspolettejaan. Hasegawa kertoo valmistajan säästelevän pelimerkkejään isoon harppaukseen.

- Emme halua käyttää poletteja taktisessa mielessä pikkuaskeleisiin. Sen sijaan, että käyttäisimme niitä asteittain, niin haluamme käyttää niitä tehokkaasti. Meidän täytyy nähdä kehitystyön täsmällinen tulos. Toivon sen olevan iso askel eteenpäin, Hasegawa linjasi Autosportin mukaan.

- Kuulemani mukaan jotkut osista ovat erittäin lupaavia, mutta tiedän niiden tarkat hyödyt vasta sitten, kun saamme ne käyttöömme. Polttomoottori ja ERS ovat kehitystyön keskipisteessä, Hasegawa lisäsi.

Lisää aiheesta:

Mercedes-pomo Toto Wolff tiukkana: Moottorikehityksen tuplakulut täytyy välttääHondan F1-kriisikokous pidetty – "Emme tiedä saammeko McLarenin vakuutettua"
Honda etsii testeissä ratkaisuja ongelmiinsa: “Tässä tilanteessa emme voi odottaa”
Honda-pomo: F1-moottorimme uusi konsepti iso riski
Honda ei kiirehdi F1-moottoripäivitystään
Honda kaavailee F1-moottoriinsa radikaalia uudistusta
F1Urheilu

Tuoreimmat aiheesta

F1
  • 29.10.10:54
    Urheilu

    F1-sarjan kiusallinen miljoonakanne eteni oikeuteen – ratkaisun hetket käsillä

  • 29.10.10:15
    Urheilu

    Häikäilemättömät miljoonakaupat: Bernie Ecclestone kertoo ainoasta ystävästään

  • 28.10.17:43
    F2

    Tästä se lähtee! Kalle Rovanperä hyppäsi F2-auton rattiin – "Raskasta"

  • 28.10.11:45
    George Russell

    F1-tähti paljastaa: Sopimukseen kirjattiin Max Verstappenilta suojaava pykälä

  • 27.10.12:17
    Lewis Hamilton

    Lewis Hamilton avautui vääryydestä: "Melko hullua"