Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Urheilu
F1
F1
Etusivu
Kuljettajien pisteet
Valmistajien pisteet

Historiallinen F1-diili: Coca-Colan tunnukset ensi kertaa auton kylkeen

McLaren
McLaren2018 Getty Images
Julkaistu 18.10.2018 19:19
Toimittajan kuva
Antti Rämänen

antti.ramanen@mtv.fi

McLaren on onnistunut ensimmäisenä F1-tallina kiinnittämään virvoitusjuomajätti Coca-Colan sponsorikseen. Tiimi on sopinut yhteistyöstä alustavasti loppukaudesta.

MAINOS

F1-kausi suorana C Morella – USA:n GP viikonloppuna

Perjantai: Harjoitukset klo 17.55 ja 21.55.
Lauantai: Harjoitukset klo 20.55, aika-ajo klo 23.55
Sunnuntai: USA:n GP klo 21.00, ennakkotunnelmat klo 19.30!

Kaikki F1-kauden ajojaksot suorina C Morella.

C Moren sivulle pääset tästä

Konsernin muiden tuotteiden logoja on kyllä nähty aiemminkin F1-autoissa, mutta itse Coca-Colan brändiä ei.

Kauden 2018 viimeisissä kisoissa logo ilmestyy näyttävästi McLarenin kylkiin, ja samalla esiin tulevat myös samaan yhtiöön kuuluvien Dasani Sparklingin ja SmartWaterin tuotemerkit.

Varsinaista syytä näin huomattavan brändin poissaololle ei ole annettu, mutta F1-sarjan tilastoja tuottava Sean Kelly kertoo asian johtavan huonoihin väleihin entisen kaupallisten oikeuksien haltijan Bernie Ecclestonen kanssa.

– Kuulin viidakkorummun kautta, että heillä (Coca-Colalla) oli massiivinen riita Bernien kanssa, joten se voisi selittää heidän paluunsa ajoituksen, Kelly kommentoi Twitterissä.

Lisää aiheesta:

Ferrarille lisää takaiskuja – merkittävä tukija lähtiKimi Räikkösen Alfa Romeoon iskettiin toisen F1-tallin sponsorin logot – mistä on kyse?F1-talli yhdistettiin kyseenalaiseen energiajuomayhtiöön – pomo hermostui: ”Kaveri tykkää huomiosta”F1-tallin entinen päätukija hämmentää vieläkin soppaa – esitti nyt härskin Saudi Arabia -väitteenRäikkönen ja Vettel paljastivat Ferrarin uuden ulkoasun – tupakkabrändi tekee toisenlaisen tulemisenTallikauppa ei ehkä ollutkaan pelastus – Force Indian osallistuminen Belgian GP:hen vaarassa
F1Urheilu

Tuoreimmat aiheesta

F1
  • Eilen20:04
    Singaporen GP

    F1-sarjaan erikoinen uudistus

  • Eilen10:57
    Valtteri Bottas

    Valtteri Bottaksen ja Cadillacin tilanteesta karu suomalaisarvio: "Aika utopistinen tavoite"

  • 14.9.22:34
    Valtteri Bottas

    Valtteri Bottaksen F1-autosta kutkuttavaa tietoa

  • 13.9.21:51
    Moottoriurheilu

    Max Verstappenille ajolupa legendaariselle radalle – oli lähellä reputtaa

  • 13.9.17:50
    Carlos Sainz

    Carlos Sainzille voitto F1-kulisseissa