Mainos

Asiakas yllätti Verohallinnon – päätti asioida oikein kirjaimellisesti "verkossa": "Nauroimme tälle vedet silmissä"

0:25
Onko kannattavampaa maksaa mätkyjä vai saada veronpalautuksia?

Asiakas yllätti Verohallinnon asioimalla hieman perinteisemmässä "verkossa".

Verohallinto on noussut medioihin sosiaalista mediaa hyödyntävien mainoskampanjoidensa ansiosta. Nyt asiakkaat ovat kuitenkin niin sanotusti iskeneet takaisin.

"Olette myös aika kekseliäitä"

Verohallinto jakoi Facebookissa kuvan asiakkaan viestistä. Asiakas oli päättänyt asioida veroasioissaan Verohallinnon toivomalla tavalla.

– Olette myös aika kekseliäitä velmuja välillä, viranomainen kehuu.

– Esimerkiksi tämä asiakas saattoi hieman kyllästyä toistuvalle viestillemme ASIOIDA VERKOSSA ja päätti lähettää kirjeensä sipuliverkkopussissa. Kuten sipulihommiin kuuluu, nauroimme tälle vedet silmissä.

Julkaistussa kuvassa on paitsi verokirje, myös keltainen sipulipussi.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

"Nauru tekee aina hyvää"

Moni tuntui samaistuvan verkkoasioimisen tuskaan, sillä otos herätti heti satojen mielenkiinnon.

– Loistavaa toimintaa asiakkaalta ja nauru tekee aina hyvää, julkaisua kehutaan.

Verohallinto muistuttaa, että vaikka elämä verkossa on nykyaikaa, myös muunlaisia asiointivaihtoehtoja on edelleen saatavilla.

Lähde: Facebook

Lisää aiheesta
    Mainos
    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja