Mainos
Mainos

Japanilaisen lifestyle-yrityksen johtaja hehkuttaa suomalaista jäätelöä: "Niissä on parempi maku ja koostumus"

Suomen Jäätelön jäätelöitä on päästy tänä kesänä maistelemaan ympäri Eurooppaa. 

Vuosi sitten Habitaressa tapahtui jotain historiallista, kun maailman tunnetuimpiin lifestyle-ketjuihin kuuluvan MUJIn japanilainen johtaja maistoi sattumalta myynnissä ollutta Suomen Jäätelön jäätelöä. Sen jälkeen alkoi tapahtua. 

Videolla esitellään kätevä vinkki jäätelöpallojen tekoon.

MUJI-ketju halusi jäätelön myyntiin viiteen Euroopan myymäläänsä: Müncheniin, Lontooseen, Pariisiin, Milanoon ja Barcelonaan. Kuukauden mittaiseksi aiottu pop up -kokeilu osoittautui niin menestykselliseksi, että myynti on jatkunut koko kesän. Vielä viime viikollakin jäätelöitä tilattiin lisää.   

Kuusi, raparperi, maito, tumma suklaa, lakritsi ja vanilja ovat maut, joita on tänä kesänä päästy maistelemaan ympäri Eurooppaa. Vegaaneille sopivia jäätelöitä ovat itse tehtyyn kauramaitoon valmistettu tumma suklaa sekä raparperisorbetti. 

Jäätelöön käytetty maito proteiinipitoisempaa

Suomen Jäätelö käyttää ainoastaan harvinaisen alkuperäisrodun Suomenkarjan maitoa, joka on proteiinipitoisempaa ja rasvaisempaa kuin muut maidot. Näitä ominaisuuksia tarvitaan parhaan jäätelön tekemisessä.

– Niissä on parempi maku ja koostumus kuin useimmilla muilla kaupallisten markkinoiden jäätelöillä. Näin siksi, koska Suomen Jäätelö käyttää suomenkarjan maitoa, MIJU hehkuttaa.

Suomen Jäätelön perustaja Petri Laukontaus on tyytyväinen yhteistyöhön. Laukontaustan mukaan tämä on hyvä esimerkki siitä, pienikin yritys voi siis päästä isoille markkinoille, kun tuote on riittävän laadukas, aito ja erilainen.

Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja