Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Todt lyttää Japanin GP:n tuomariratkaisut

Turva-auton perässä Japanin GP:ssä, kuva: EPA/KERIM OKTEN BASIS
Turva-auton perässä Japanin GP:ssä, kuva: EPA/KERIM OKTEN BASISEpa
Julkaistu 06.10.2007 07:28(Päivitetty 06.10.2007 07:36)

Ferrarin F1-tallin päällikkö Jean Todt purnasi vielä Kiinan GP-varikolla viikontakaisen Japanin GP:n tuomaroinnista.

Todtia kaiveli tietenkin se, ettei Ferrari saanut tuomaristolta tietoa täyden sadekelin renkaiden pakollisuudesta, mutta tallipomo kritisoi myös turva-auton takana vietettyä aikaa.

- Ensinnäkin olemme täysin tyytymättömiä siihen tapaan, miten annettiin tietoa siitä, mitä renkaita täytyi käyttää lähdössä. Se pilasi kisamme. Me teimme päätöksen, oli se sitten oikea tai väärä, käyttää välikelin renkaita ja jouduimme kahden tai kolmen kierroksen jälkeen vaihtamaan ne. Päädyimme näin toisesta lähtörivistä viimeiseen. Lisäksi minusta oli täysin väärin viettää alussa 19 kierrosta 67 kierroksen mittaisesta kilpailusta turva-auton takana. Oli oikea päätös lähteä liikkeelle turva-auton takana, mutten ymmärrä, miksi 30 prosenttia kilpailusta ajettiin sen takana. Voin ymmärtää kaksi, kolme tai neljä kierrosta, mutten 19 kierrosta. Kilpailun alkua olisi pitänyt lykätä, Todt linjasi.

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Spyker-tallin mestaruuspiste varmistuiToro Rosson valitus hylättiinRäikkönen harmittelee "ihmehämärää hommaa"Isä-Räikkönen: Kimi taikoo aina jostain lisääMassa: Hamiltonia olisi pitänyt rangaistaFrank Williams: Superihmiset ajoivat Japanissa
Japani 2007

Tuoreimmat aiheesta

Japani 2007
  • 14.10.200712:32
    Japani 2007

    Spyker-tallin mestaruuspiste varmistui

  • 14.10.200712:16
    Japani 2007

    Toro Rosson valitus hylättiin

  • 09.10.200720:31
    Kiina 2007

    Räikkönen harmittelee "ihmehämärää hommaa"

  • 07.10.200717:22
    Japani 2007

    Isä-Räikkönen: Kimi taikoo aina jostain lisää

  • 06.10.200711:45
    Japani 2007

    Massa: Hamiltonia olisi pitänyt rangaista