SuperParkin sosiaalisen median pienarvontojen säännöt ja rekisteriseloste. Pyydämme osallistujaa lukemaan koko tämän asiakirjan ennen osallistumista.
Kilpailun nimi, paikka ja ajankohta: SuperParkin (SuperPark Oy, Y-tunnus 24817373) kilpailusäännöt sosiaalisessa mediassa, vuosi 2018. Palkinnot arvotaan ajanjaksolla 3.2.-10.3.2018. Yksittäisen arvonnan tarkempi osallistumisaika ilmoitetaan arvonnan yhteydessä. Päättymisajan jälkeen vastaanotettuja osallistumisia ei oteta huomioon.
Palkinto ja sen arvo: Arvotaan jokaisessa (3) aktivointipostauksessa 2 kappaletta 4 henkilön lippupaketteja Superparkiin. Yhden palkinnon arvo on 76 euroa.
Selvitys, milloin ja kuinka voittaja selviää: Kukin voittaja kontaktoidaan Facebook- tai Instagram-tilin, jossa kilpailu on järjestetty, kautta yksityisviestillä.
Annettuja vastauksia voidaan käyttää SuperParkin markkinointitarkoituksiin sosiaalisessa mediassa sekä muualla ilman erillistä korvausta.
Kilpailun kuvaus ja säännöt:
1. Järjestäjä
MTV Oy, Ilmalantori 2, 00240 Helsinki (jäljempänä ”Järjestäjä”)
2. Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki yksityishenkilöt lukuun ottamatta niitä Järjestäjän palveluksessa olevia, jotka ovat mukana tämän arvonnan järjestämisessä tai heidän perheenjäseniään.
Yksi henkilö voi osallistua kuhunkin kilpailuun vain kerran. Annettuja vastauksia sekä kuvia voidaan käyttää SuperParkin markkinointitarkoituksiin ilman eri korvausta.
3. Osallistumisaika
Mainitaan erikseen jokaisen arvontapostauksen yhteydessä. Päättymisajan jälkeen vastaanotettuja vastauksia tai ilmoittautumisia ei oteta huomioon.
4. Arvontaan osallistuminen
Arvontaan osallistuvat kaikki osallistumisaikana kilpailuehtojen mukaisesti osallistuneet. Osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun tilaamista tai ostamista.
5. Palkinnot
Arvotaan jokaisessa (3) aktivointipostauksessa 2 kappaletta 4 henkilön lippupaketteja Superparkiin. Yhden palkinnon arvo on 76 euroa.
6. Arvonta
Arvonta-ajankohdat mainitaan erikseen jokaisen postauksen yhteydessä. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti siinä sosiaalisessa mediassa, missä osallistuja on osallistunut kilpailuun.