Kotipizzan sosiaalisen median pienarvontojen säännöt ja rekisteriseloste. Pyydämme osallistujaa lukemaan koko tämän asiakirjan ennen osallistumista.
Kilpailun nimi, paikka ja ajankohta: Kotipizzan kilpailusäännöt sosiaalisessa mediassa, vuosi 2017. Palkinnot arvotaan 14.9.-18.11.2017 välisenä aikana.
Palkinto ja sen arvo: 10 kpl Kotipizzan lippiksiä (arvo 20 €), 10 kpl Kotipizzan t-paitoja (arvo 25 €), 10 kpl Kotipizzan huppareita (arvo 39 €) ja 20 kpl Kotipizzan lahjakortteja (arvo 10 €).
Selvitys, milloin ja kuinka voittaja selviää: Kukin voittaja kontaktoidaan Possen Facebookin tai Instagramin kautta yksityisviestillä.
Annettuja vastauksia voidaan käyttää Kotipizzan markkinointitarkoituksiin sosiaalisessa mediassa sekä muualla ilman erillistä korvausta.
Kilpailun kuvaus ja säännöt:
1. Järjestäjä
MTV Oy, Ilmalantori 2, 00240 Helsinki (jäljempänä ”Järjestäjä”)
2. Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki yksityishenkilöt lukuun ottamatta niitä Järjestäjän palveluksessa olevia, jotka ovat mukana tämän arvonnan järjestämisessä tai heidän perheenjäseniään.
Yksi henkilö voi osallistua kuhunkin kilpailuun vain kerran. Annettuja vastauksia sekä kuvia voidaan käyttää Kotipizzan markkinointitarkoituksiin ilman eri korvausta.
3. Osallistumisaika
Mainitaan erikseen jokaisen arvontapostauksen yhteydessä. Päättymisajan jälkeen vastaanotettuja vastauksia tai ilmoittautumisia ei oteta huomioon.
4. Arvontaan osallistuminen
Arvontaan osallistuvat kaikki osallistumisaikana kilpailuehtojen mukaisesti osallistuneet, kuhunkin kilpailupostaukseen Facebookissa ja Instagramissa kommentoineet henkilöt.
Osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun tilaamista tai ostamista.
5. Palkinnot
10 kpl Kotipizzan lippiksiä (arvo 20 €), 10 kpl Kotipizzan t-paitoja (arvo 25 €), 10 kpl Kotipizzan huppareita (arvo 39 €) ja 20 kpl Kotipizzan lahjakortteja (arvo 10 €).
6. Arvonta
Voittajat arvotaan viikoittain. Arvonta-ajankohdat mainitaan erikseen jokaisen postauksen yhteydessä. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti siinä sosiaalisessa mediassa, missä osallistuja on osallistunut kilpailuun.