Applen syyskuussa esittelemät täysin langattomat AirPod-kuulokkeet saattoivat tulla myyntiin puolitoista kuukautta luvatusta myöhässä, mutta siitä huolimatta ne onnistuivat nappaamaan melkoisen siivun joulumarkkinoista, kertootutkimusyhtiö Slice Intelligencen tuore raportti.
AirPodien piti tulla myyntiin jo lokakuussa, mutta hieman ennen lokakuun loppua Apple ilmoitti kuulokkeiden julkaisun siirtyvän. Ne julkaistiin myyntiin lopulta 13. joulukuuta, ja Slicen mukaan tuosta päivästä tuli viime vuoden vilkkain kuulokkeiden verkkomyyntipäivä Yhdysvalloissa. 13. joulukuuta myytiin Yhdysvaltalaisissa verkkokaupoissa enemmän kuulokkeita kuin Black Friday -viikonlopun perjantaina tai maanantaina, jotka yleensä ovat olleet vuoden vilkkaimpia myyntipäiviä.



