Oletko saanut huonoa asiakaspalvelua? Kerro siitä meille!

Jokainen saa joskus ravintolassa vääriä perunoita tai joutuu odottelemaan myyjää kassalla, mutta joskus asiakaspalvelija voi tunaroida ikimuistoisella tavalla – niin hyvässä kuin pahassakin.

Asiakaspalvelijoita, kuin myös asiakkaitakin, löytyy moneen junaan – osa on kuin luotu tehtävään, toisten käytöksestä voi tulla jopa paha mieli. Toisinaan tunarointi voi myös naurattaa.

– Törmäsin ostoskeskuksessa meikkimyyjään, joka kauppasi mineraalimeikkejä. Olin tuotteista kiinnostunut, joten jäin mielelläni istumaan ja kuuntelemaan, mitä hänellä oli kerrottavanaan. Ensimmäiseksi hän tiedusteli ikääni, joka on 28 vuotta. "Ai, luulin että olet 19-vuotias, koska olet noin lyhyt ja sinulla on noin paha akne". En pahoittanut mieltäni tokaisusta, lähinnä minua huvitti, Meri kertoo.

Toisinaan asiakaspalvelu voi olla niin onnetonta, että asiakkaille tulee huono mieli asiakaspalvelijan puolesta.

– Olimme ravintolassa suurella seurueella syömässä ja olimme tilanneet ruoat valmiiksi. Tarjoilija mokaili juomien, ruokien ja oikeastaan ihan kaiken kanssa. Oli selkeästi hänen uransa ensimmäinen päivä. Kun laskujen kirjoittamisen aika tuli, hän totesi itse että on töpeksinyt sen verran pahasti, että talo on luvannut korjata asian tarjoamalla meille lasilliset. Sen sanottuaan hän ryhtyi keräämään likaisia astioitamme ja kun hän oli saanut kaiken kasattua syliinsä, hän yhtäkkiä tiputti kaiken keskelle lattiaa. Tarjoilijapoikamme juoksi luotamme pois itkien – meidän oli pakko jättää hänelle tippiä, koska pahoitimme mielemme hänen puolestaan, 25-vuotias Katja kertoo.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat