Koiranpentubuumi jatkuu vahvana ja lemmikkieläinketju Musti Group jatkaa kasvuaan.
Yhtiön oikaistu liikevoitto kasvoi huhti–kesäkuussa 7,3 miljoonaan euroon vuoden takaisesta 6,4 miljoonasta eurosta. Liikevaihto kasvoi 20 prosenttia 83 miljoonaan euroon.
Toimitusjohtaja David Rönnbergin mukaan Musti Group sai kesäkuussa enemmän uusia koiranpentuasiakkaita kuin koskaan aiemmin, ja kasvua oli 33 prosenttia edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna.
– Tilikauden 2021 kolmas vuosineljännes osoitti jälleen kerran kykymme kasvaa kestävästi ja parantaa myyntikatettamme vuosineljänneksestä toiseen, Rönnberg kertoo tiedotteessa.
Rönnbergin mukaan Musti Group päätti kesäkuussa onnistuneesti neuvottelut franchising-yrittäjien kanssa kaikkien 16 Suomessa toimivan yrittäjävetoisen myymälän ostamiseksi.
Lemmikkiyhtiö Musti Groupin liiketulos ja liikevaihto kohenivat, mutta osavuosikatsaus ei tyydyttänyt sijoittajia. Osake syöksyi yli 16 prosenttia Helsingin pörssissä.
NoHo Partnersilta myös nousua
Toisen tulosjulkistajan, ravintolayhtiö NoHo Partnersin tulos miellytti sen sijaan enemmän, ja yhtiön osake päätyi noin 5,5 prosentin nousuun.