Madonna, 56, Versacen kasvoksi

Italialainen luksusbrändi Versace on valinnut kevät-kesä 2015 mainoskampanjansa tähdeksi popin kuningattaren.

Suunnittelija Donatella Versacen mukaan Madonna on todellinen, uniikki ikoni. Versace hehkuttaa Twitterissä tähteä anteeksipyytelemättömäksi ja ajattoman rohkeaksi.

Merkin edellisenä kasvona nähtiin niin ikään rohkea, mutta nuorempaa polvea edustava popikoni, Lady Gaga.

Rohkeista tempauksistaan tunnettu Madonna sopii Versacen seksikkääseen imagoon, ja hän on edustanut merkkiä myös aiemmin.

Ensi kevään kampanjan ovat kuvanneet muotivalokuvauksen huiput Mert Alas ja Marcus Piggott. Sensuelleissa kuvissa päästään ihailemaan paitsi Versacen niukkalinjaisia luomuksia, myös Madonnan yhä kadehdittavan upeaa vartaloa.

Lue myös:

    Uusimmat