Mainos

Lippuvääntö jatkuu – VR eri mieltä Kuluttajaliiton kanssa

VR on eri mieltä Kuluttajaliiton kanssa siitä, korvaako VR palveluidensa virheet kuluttajille. Kuluttajaliitto lähetti aiemmin tiedotteen, jossa se moitti VR:n käytäntöjä.

VR ilmoittaa tiedotteella korvaavansa aina tuotteissaan ja palveluissaan olevat virheet. Yhtiö kertoo tekevänsä näin myös tiedotteessa mainituissa tapauksissa, joissa asiakas on epähuomiossa ostanut vääräntyyppisen sarjalipun.

VR:n mukaan se tarjoaa kahdenlaisia sarjalippuja, joista toisella voi matkustaa kaikissa junissa ja toisella vain pika- ja taajamajunissa. Yhtiö sanoo, että asiakkaan on sarjalippua automaatilla tai verkkokaupassa ostaessaan valittava näistä kahdesta vaihtoehdoista sopivin. VR:n mukaan jatkossa automaatteja ja verkkokauppaa kehitetään ohjaamaan asiakasta paremmin valinnassa.

VR kertoo tiedotteessaan, että mikäli asiakas on ostanut itsepalvelukanavasta vääräntyyppisen sarjalipun, hän saa hyvityksen tai sopivamman lipun ottamalla yhteyttä VR:n asiakaspalveluun.

VR pahoittelee sarjalipun ostamisen yhteydessä automaateilla ja verkkokaupassa ollutta epäselvää ohjeistusta.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.