Mainos

KL: Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvaa nopeasti

Ruokaostosten tekeminen verkossa kasvattaa suosiotaan, kertoo Kauppalehti.

Markkinajohtaja S-ryhmä kasvatti ruoan verkkokaupan myyntiään viime vuonna 66 prosenttia. Tämän vuoden alkupuolella kasvua tuli yli 50 prosenttia. Kesko taas on kuusinkertaistanut ruoanmyyntinsä verkossa. K-kauppiaat aloittivat ruoan verkkokaupan toden teolla vasta viime syksynä.

Suomalaiset käyttävät ruokaan 16–17 miljardia euroa vuodessa. Verkkokaupan osuus on arviolta 20–30 miljoonaa.  

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.