Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Australiassa muokattiin Schumin ulosajopaikkaa

Schumin Ferrari palasina Australiassa, kuva: Mark Thompson
Schumin Ferrari palasina Australiassa, kuva: Mark ThompsonGetty
Julkaistu 05.03.2007 16:48(Päivitetty 05.03.2007 16:48)

F1-kauden avausosakilpailun Australian GP:n näyttämöllä Albert Parkin radalla on muokattu kanttikiveystä, joka aiheutti viime vuoden kisassa Michael Schumacherin ulosajon.

Viimeisessä mutkassa ulkokurvin puolella oleva korkea kanttikiveys sinkosi Schumin Ferrarin perän viime vuonna ilmaan, minkä jälkeen auton syöksyi keula edellä reuna-aitaan. Juan Pablo Montoyan McLarenia sama kiveys röykytti niin pahasti, että auto kytki päälle moottorin sammuttaneen turvajärjestelmän. Nyt kyseistä kiveystä on pidennetty ja madallettu.

- Pääsyy noihin ulosajoihin oli liian leveäksi ajaminen. Reunakiveykset on tarkoitettu töyssyisiksi eikä kuljettajien pidä ajaa niiden päälle. Mutta kuljettajat tietenkin yrittävät puristaa aina vähän kovempaa löytääkseen lisää vauhtia, ja se tarkoittaa reunakiveyksen päältä ajamista, Australian GP:n johtaja Tim Bamford sanoi Herald Sun -lehdelle.

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Symonds myöntää Renault'n realiteetitAguri Suzuki hermostuneena F1-kauden alla
Kovalainen nojaa tallin kokemukseen Melbournesta
Bridgestone päätti F1-rengasseokset
Rosberg kovin odotuksin toiseen kauteen
Mustakari: Tasainen startti
Australia 2006

Tuoreimmat aiheesta

Australia 2006
  • 14.03.200700:34
    Australia 2006

    Symonds myöntää Renault'n realiteetit

  • 14.03.200700:02
    Australia 2006

    Aguri Suzuki hermostuneena F1-kauden alla

  • 13.03.200718:54
    Heikki Kovalainen

    Kovalainen nojaa tallin kokemukseen Melbournesta

  • 12.03.200716:22
    Australia 2006

    Bridgestone päätti F1-rengasseokset

  • 12.03.200713:33
    Nico Rosberg

    Rosberg kovin odotuksin toiseen kauteen