Abu Dhabin GP:n lehdistötilaisuudessa paikalla kolme nopeinta: voittaja Sebastian Vettel (SV), toiseksi sijoittunut Mark Webber (MW) ja kolmanneksi ajanut Jenson Button (JB).
Kysymys: Sebastian, taistelit alussa Lewis Hamiltonin kanssa ja onnistuit pääsemään hänen edelleen?
SV: Pääsin lähdössä erittäin hyvin liikkeelle, mutten tarpeeksi hyvin, jotta olisin pystynyt kiihdyttämään Lewisin edelle. Olin yllättynyt siitä, että olin niin lähellä häntä. Pitkällä takasuoralla hän painoi Kers-nappiaan ja katosi kaukaisuuteen. Onnistuin kuitenkin pysyttelemään lähietäisyydellä. Tiesin meillä olevan raskaampi bensalasti. Autoni oli etenkin viimeisellä sektorilla unelma ajettava. Sain Lewisia siinä aina aika paljon kiinni. Salaisuuteni oli siinä, että pysyin hänen vauhdissaan. Sitten varikkokäynnillä kovan paineen alla varikon sisäänmenossa olin vähällä ajaa leveäksi ja sitten pelottavassa varikon ulostulossa ajoin aivan äärirajoilla. Se riitti hänen edelleen pääsemiseen. Hän joutui sitten valitettavasti keskeyttämään. Siihen asti se oli fantastinen kisa. Sen jälkeen minulla oli turvallinen johto Markiin ja Jensoniin, joten pystyin säätelemään vauhtiani. Autoni oli fantastinen loppuun asti ja toimi hyvin molemmilla rengasseoksilla, vaikka kova olikin parempi valinta. Tänä iltana oli nautinto istua autossa. Kausi oli ylä- ja alamäkeä. Loppukaudella olemme olleet vahvoja, tämä oli neljäs kaksoisvoitto Red Bullille. Onnittelut tallille. Tehtaalla on painettu töitä. Auto käy koko ajan nopeammaksi. On harmi, että kausi päättyy nyt. Tämä on täydellinen päivä lopettaa kausi.
Kysymys: Mark, fantastinen taisto lopussa Jensonin kanssa?
MW: Aloitetaan lähdöstä. Sain hyvän liikkellelähdön. Renkaani menivät hieman lukkoon ollessani Sebin ulkopuolella. Päätavoitteenani oli yrittää päästä takaisin sisäkurvin puolelle ja ajaa hyvin mutkasta ulos, koska tiesin viitosmutkaan olevan pitkän matkan. Sain ykkösmutkassa. varsin kovan osuman vasempaan takarenkaaseeni. Pelkäsin rengasrikkoa. Minulle kerrottiin varikolta, että rengaspaineet olivat kunnossa, joten olin helpottunut, ettei rengasrikkoa tullut. Lewisilla näytti olevan hieman vaikeuksia parilla ensimmäisellä kierroksella, joten Seb ja minä pystyimme olemaan lähempänä häntä kuin odotimme. Sitten tilanne vakiintui. Olin varsin tyytyväinen kovempiin renkaisiin. Seb oli tänään hieman nopeampi kaikilla kolmella stintillä, etenkin viimeisellä. Minulla ei ollut tänään kunnon tuntumaa pehmeämpään renkaaseen. Tilanne oli sen suhteen sama perjantaina. Minusta kovemman renkaan suorituskyky oli vakaampi. Jouduin tekemään viimeisen varikkokäyntini aikaisemmin, joten JB pystyi kaventamaan johtoani ennen omaa varikkokäyntiään. Ajattelin tilanteen käyvän tiukaksi lopussa, joten keskityin olemaan tarkka jarrutuskohdissani. Tiesimme hänellä olevan pienen huippunopeusedun puolellaan. Meillä oli lopussa hyvä ja puhdas taisto. Olin äärirajoilla kahdessa kovassa jarrutuskohdassa. Haluan kiittää tallia kärsivällisyydestä minua kohtaan vuoden alussa, kun palasin onnettomuuteni jälkeen. On ollut nautinnollista ajaa Sebastianin kanssa tänä vuonna. Renault on antanut meille fantastisen moottorin. Red Bull voi olla ylpeä kaudesta. Tämä on minun paras kauteni. Yhdessä olemme saavuttaneet 16 palkintosijoitusta.