Mainos

Yle pyytää anteeksi virheellistä uutisointiaan Kiviniemen vaalirahoista

Ylen Uutisten vastaava päätoimittaja Atte Jääskeläinen pyytää anteeksi Ylen virheellistä väitettä, jonka mukaan pääministeri Mari Kiviniemi olisi saanut vaalirahaa Nuorisosäätiöltä.

- Yle teki virhearvion mainitessaan Kiviniemen Nuorisosäätiö-tuen saajina. Materiaaliin ei perehdytty tarpeeksi, Jääskeläinen sanoo.

Ylen Ajankohtainen Kakkonen väitti tiistaina, että Kiviniemi oli yksi Nuorisosäätiöltä vaalirahaa saaneista.

Yle korjasi eilen sekä uutislähetyksissään että A-studiossa, että pääministeri Mari Kiviniemi, sosiaaliministeri Juha Rehula ja keskustan eduskuntavaaliehdokas Tatja Karvonen eivät olleet tuen saajien joukossa.

(MTV3 - STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.