Tuore kysely paljastaa: vain harvat välttelivät kivijalkamyymälöitä koronatartunnan pelossa

Koronakriisi muuttaa markkinoita – näin Suomi hyötyy 9:22
Koronakriisi muuttaa markkinoita.

Koronapandemia on iskenyt kovaa muotikauppaan, mutta tuoreen kyselyn mukaan vain pieni osa kuluttajista vältteli muotikauppoja koronan takia.

Koronapandemia on iskenyt kovaa muotikauppaan, mutta tuoreen kyselyn mukaan vain harvat välttelivät kivijalkamyymälöitä virustartunnan pelossa.

Muoti- ja urheilukauppa ry:n teettämässä kyselyssä vain kuusi prosenttia vastaajista ilmoitti verkkokaupan valinnan syyksi halun vältellä ihmisiä koronaviruksen vuoksi.

Tärkein syy tehdä vaate- ja jalkineostokset verkossa oli tuotteiden edullisuus ja tarjoukset. Sen kertoi verkkokaupan suosimisen syyksi 52 prosenttia vastaajista.

Muoti- ja urheilukauppa ry:n toimitusjohtajan Velimatti Kankaanpään mukaan koronasyksynä tärkein syy olla ostamatta on se, ettei ole tarvetta hankinnalle.

Lue myös:

    Uusimmat