Talouselämä-lehden vanhempainvapaita sivuava mainoskampanja on aiheuttanut suuttumusta sosiaalisessa mediassa.
Talouselämä-lehden mainoskampanja on aiheuttanut närää sosiaalisessa mediassa. Hiljattain julkaistussa mainoksessa käsitellään isien vanhempainvapaata. Muun muassa Instagramissa julkaistu mainos on herättänyt seuraajissa ristiriitaisia tunteita.
– 60-luku soitti ja halusi vanhentuneet mielipiteensä takaisin, yksi kommentoi.
– Siis mitä tässä lukee? Entäs ne samat luvut naisten osalta, toinen kirjoittaa.
Pian lehti julkaisi anteeksipyynnön sekä Twitter-, että Instagram-tileillään. Postauksessa kerrotaan kampanjan epäonnistuneen täysin.
– Anteeksi! Mainoskampanjamme epäonnistui täysin ja ajatuksemme siitä, mitä siinä halusimme sanoa, jäi täysin puolitiehen, postauksessa kirjoitetaan.
Päätoimittaja: "Toteutus meni metsään"
MTV Uutiset tavoitti Talouselämä-lehden vastaavan päätoimittaja Jussi Kärjen kommentoimaan postauksesta noussutta kohua.

