Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Red Bullille salattuja muutoksia - huipputeknikot yllättäen varikolla

Mark Webber, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Mark Webber, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Julkaistu 30.08.2010 15:43(Päivitetty 30.08.2010 15:51)

Red Bullin F1-tallin uskotaan tehneen jotain erityistä etusiipensä suhteen Belgian GP-viikonlopun aikana.

Kilpakumppanit havaitsivat, ettei Red Bullin etusiipi taipunut Spassa enää samalla tavalla kuin parissa aiemmassa kisassa, joissa sen väitettiin taipuneen sääntöjenvastaisesti. Kansainvälinen autoliitto FIA tiukensi etusiiven taipuvuusmittauksia Belgiassa.

ITV-kanavan F1-toimittaja James Allen kertoo blogissaan mielenkiintoisista havainnoista Red Bull -tiimin kulisseista.

- Talli sanoo, etteivät he muuttaneet siivessä mitään lukuun ottamatta niitä asioita, jotka normaalisti muutetaan siirryttäessä Unkarin kaltaiselta ultrakorkean downforcen radalla Span kaltaiselle nopeammalle radalle. Varikolla nähtiin kuitenkin Milton Keynesissa päämajaansa pitävän tallin kokeneita komposiittiteknikkoja, jotka eivät normaalisti osallistu GP-kisoihin, mikä tarkoittaa, että jotain epätavallista tapahtui, Allen kirjoittaa.

Lue myös:

F1-autojen siipimuutoksista valehdeltu?

Red Bullin auto läpäisi siipitestin - Ferraria ei tarkastettu

Red Bull -pomo: Muut eivät tiedä, mitä teemme

Lisää aiheesta:

Ecclestone selitti Spa-kommenttiaanMassan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnollaVettel puolustautuu murskakritiikiltäButton yhä käärmeissään VettelilleButton: En jarruttanut liian aikaisinFIA tutkii Massan haamulähdön syyt
Belgia 2010

Tuoreimmat aiheesta

Belgia 2010
  • 26.10.201014:38
    Belgia 2010

    Ecclestone selitti Spa-kommenttiaan

  • 09.09.201020:09
    Belgia 2010

    Massan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnolla

  • 09.09.201019:28
    Belgia 2010

    Vettel puolustautuu murskakritiikiltä

  • 05.09.201013:30
    Belgia 2010

    Button yhä käärmeissään Vettelille

  • 03.09.201014:42
    Belgia 2010

    Button: En jarruttanut liian aikaisin