Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Red Bull -pomo: Muut eivät tiedä, mitä teemme

Mark Webberin Red Bull -auto, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Mark Webberin Red Bull -auto, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Julkaistu 27.08.2010 13:26(Päivitetty 27.08.2010 13:30)

Red Bullin tallipäällikkö Christian Horner ei kanna huolta siitä, että Kansainvälinen autoliitto FIA tiukentaa F1-autojen etusiiven taipuvuustestejä tänä viikonloppuna Belgiassa ja laajentaa taipuvuustestaukset myös auton pohjaan seuraavassa kisassa Italiassa.

- Tekninen johtajamme Adrian Newey tuntuu olevan varsin rentona asian suhteen. Se vaikuttaa meihin aivan yhtä paljon kuin mihin tahansa muuhun talliin, Horner sanoi BBC:n mukaan.

Taipuvuusmittauksia tiukennetaan, koska kilpakumppanit ovat valittaneet Red Bullin etusiiven taipuvan sääntöjenvastaisesti.

- Meidän autostamme on sanottu paljon, mutta FIA vastaa säännöistä ja kaikkien autojen täytyy olla samojen sääntöjen mukaisia. Automme on ollut sääntöjenmukainen tähän asti kaikissa kisoissa ja se on sitä myös täällä, Horner vakuuttaa.

Varikolla on puhuttu koko kauden ajan Red Bullin RB6-auton erilaisista yksityiskohdista, joiden on epäilty olevan sääntöjenvastaisia.

- Otamme keskustelun automme ympärillä kohteliaisuutena. Se osoittaa, etteivät muut tiedä, mitä me teemme. He ovat tähän mennessä puhuneet ajokorkeudesta, jousituksesta, aktiivisesta ajokorkeuden säädöstä ja tällä viikolla puheenaiheena on etusiipi. Mitähän tulee seuraavaksi? Jäljellä on kohta enää kuljettajista puhuminen, Horner sanoo.

Lue myös:
FIA:lla uusi keino siipien taipumistestaukseen

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Ecclestone selitti Spa-kommenttiaanMassan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnollaVettel puolustautuu murskakritiikiltäButton yhä käärmeissään VettelilleButton: En jarruttanut liian aikaisinFIA tutkii Massan haamulähdön syyt
Belgia 2010

Tuoreimmat aiheesta

Belgia 2010
  • 26.10.201014:38
    Belgia 2010

    Ecclestone selitti Spa-kommenttiaan

  • 09.09.201020:09
    Belgia 2010

    Massan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnolla

  • 09.09.201019:28
    Belgia 2010

    Vettel puolustautuu murskakritiikiltä

  • 05.09.201013:30
    Belgia 2010

    Button yhä käärmeissään Vettelille

  • 03.09.201014:42
    Belgia 2010

    Button: En jarruttanut liian aikaisin