Kilpailun järjestävät vuosittain lehdistön, mainostajien, radioiden ja televisioiden liitot yhdessä.
HK Ruokatalon Potku-valmisruokakampanja ja kokoomuksen eduskuntavaalikampanja voittivat ykköspalkinnot tuloksellista mainontaa palkitsevassa AdProfit 2007 -kilpailussa. Palkinnot jaettiin Helsingissä tänään.
Kilpailuun osallistui yhteensä 34 työtä, joista 16 uutuustuotesarjaan ja 18 markkinoilla jo olevien tuotteiden, palvelujen, merkkien ja yritysten sarjaan.
HK Potku "Sopivasti tulinen pikaruoka" -kampanja osallistui uutuustuotesarjaan ja eduskuntavaalikampanja markkinoilla olevien sarjaan. Molemmat voittajat saivat 16 800 euron palkinnot jaettavaksi tiimin kesken.
Potku-kampanjan suunnitteli mainostoimisto TBWA/PHS ja vaalikampanjan Bob Helsinki.
Kilpailun järjestävät vuosittain lehdistön, mainostajien, radioiden ja televisioiden liitot yhdessä.
(MTV3-STT)