Pikaruoka ja kokoomus mainostivat parhaiten

Julkaistu 10.01.2008 16:53(Päivitetty 16.01.2008 11:45)

Kilpailun järjestävät vuosittain lehdistön, mainostajien, radioiden ja televisioiden liitot yhdessä.

HK Ruokatalon Potku-valmisruokakampanja ja kokoomuksen eduskuntavaalikampanja voittivat ykköspalkinnot tuloksellista mainontaa palkitsevassa AdProfit 2007 -kilpailussa. Palkinnot jaettiin Helsingissä tänään.

Kilpailuun osallistui yhteensä 34 työtä, joista 16 uutuustuotesarjaan ja 18 markkinoilla jo olevien tuotteiden, palvelujen, merkkien ja yritysten sarjaan.

HK Potku "Sopivasti tulinen pikaruoka" -kampanja osallistui uutuustuotesarjaan ja eduskuntavaalikampanja markkinoilla olevien sarjaan. Molemmat voittajat saivat 16 800 euron palkinnot jaettavaksi tiimin kesken.

Potku-kampanjan suunnitteli mainostoimisto TBWA/PHS ja vaalikampanjan Bob Helsinki.

Kilpailun järjestävät vuosittain lehdistön, mainostajien, radioiden ja televisioiden liitot yhdessä.

(MTV3-STT)