
- Olin jossain mielenhäiriössä, kampaaja Seija Mörön murhasta syytetty nainen sanoi oikeudessa. 53-vuotias on syytteessä viime heinäkuussa tapahtuneesta henkirikoksesta. - Jos voisin herättää Seijan kuolleista, mä tekisin sen, hän itki.
Syyttäjä vaatii 53-vuotiaalle elinkautista murhasta. 53-vuotias kiistää murhan, mutta myöntää tapon.Lisää oikeudenkäynnistä .
53-vuotiasta kuultiin oikeussalissa aamupäivällä. 53-vuotias on aiemmin tuomittu vuonna 1989 tapon yrityksestä ja vuonna 1984 törkeästä pahoinpitelystä.
53-vuotias kertoi olleensa Seija Mörön kampaamon vakioasiakas usean vuoden ajan. - Meillä oli paljon yhteistä. Molemmilla oli dementoitunut äiti. Vaihdoimme puhelinnumeroita. Seija pyysi minua usein viemään autolla eri paikkoihin.
Naisella oli selviä vaikeuksia kertoa tarinaa.
- Vein Seijan jumalanpalveluksen jälkeen joka sunnuntai vanhainkotiin. Tapasimme hänen äitinsä yhdessä, nainen kuvasi ystävyyttä.
53-vuotias kertoi oikeudessa kuitenkin välillä suuttuneensa Mörölle, koska 53-vuotiaan mielestä Mörö ei maksanut autokyydeistä riittävästi bensakuluja.
- Välit olivat kuitenkin hyvät.


