Mittavaksi kuvaillun yhteistyön merkeissä Heikki Kovalainen tulee näkymään Fonecta-yhtiön punavalkoisissa väreissä mainoskampanjoissa.
Maailman nopein Heikki Kovalainen ja Fonecta numero- ja hakupalvelu ovat solmineet vuodet 2010 ja 2011 kattavan yhteistyösopimuksen, jossa on myös optio jatkolle. Osapuolet kuvailevat tiedotteessaan liittoa "mittavaksi markkinointiyhteistyöksi".
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Heikki Kovalainen näkyy kesästä lähtien Fonectan netti- ja kännykkätuotteiden mainonnassa ja markkinointiviestinnässä.
– Välitän kuulumiseni maailmalta digitaalisen ja sosiaalisen median välityksellä, joten uuden ajan kuluttaja- ja yrityspalvelut kiinnostavat, Kovalainen julistaa tiedotteessa.
Mainos ajohaalariin
Kovalainen tulee pukemaan jatkossa ajohaalarit, joissa Fonecta näkyy. Tavoite numero- ja hakupalveluyhtiölle on "edistää rooliaan uuden ajan mediatalona" ja Heikille taas vahvistaa brandia nimeltä Heikki Kovalainen.
– Tavoite on tehdä markkinointiviestintää, jota Suomessa ei ole ennen nähty. Se tarkoittaa korkeaa laatua, vaikuttavuutta ja innovatiivisuutta", Fonectan markkinointi- ja viestintäpomo Jukka-Pekka Vuori maalailee paljastamatta tarkemmin, millaisia mainoksia on tekeillä.
(MTV3)