Mainos

Kohutulla pettämissivustolla kävi kuhina pääsiäisenä

Kohua herättäneellä nettitreffisivustolla oli vilkasta pääsiäisenä.

Victoria Milan -nettisivusto kertoo, että pääsiäisenä kirjautumistahti oli viisitoistakertainen arkeen verrattuna. Kaikkiaan sivustolle kirjauduttiin 2,3 miljoonaa kertaa, yhtiö kertoo tiedotteessaan.

– Syy tähän on tietenkin se, että lomat ahdistavat ihmisiä ja kun haluttuja tavoitteita oman suhteen vuoksi ei saavuteta, halutaan hakea uutta potkua omaan elämään, kertoo Victoria Milanin maajohtaja Timo Uusi-Kerttula.

Suomessa palvelua käyttää yhtiön mukaan 85 000 henkilöä.

Victoria Milan mainostaa itseään sloganilla Elvytä intohimosi – hanki salasuhde. Sivusto on perustettu parisuhteessa eläville, jotka haluavat salasuhteen.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.