Hyundai haluaa tehdä auton ostamisesta vähemmän rasittavaa – läpinäkyvä hinnoittelu ja tyytyväisyystakuu

Hyundai on vahvasti sitä mieltä, että auton ostaminen on vielä tänäkin päivänä kömpelö ja monesti jopa piinaava prosessi.

Korealainen autovalmistaja Hyundai haluaa tehdä auton ostamisesta läpinäkyvämpää, helpompaa ja kaikin puoli vähemmän stressaavaa. Se on esitellyt Shopper Assurance -ohjelman, joka tähtää asiakaskokemuksen parantamiseen neljällä tärkeällä osa-alueella.

Läpinäkyvä hinnoittelu

Ohjelmaan osallistuvat liikkeet ilmoittavat verkkosivuillaan auton todellisen markkinahinnan, jotta asiakkaalle muodostuu auton arvosta selkeä kuva. Liikkeiden omat tarjouskampanjat monesti hämärtävät auton oikeaa hintaa.

Joustava koeajo

Tietystä autosta kiinnostuneet asiakkaat voivat sopia koeajon puhelimitse tai älypuhelinsovelluksella. He voivat valita koeajoauton toimitettavaksi esimerkiksi kotiosoitteeseensa, työpaikalleen tai vaikka paikalliseen kahvilaan.

Jouheva ostokokemus

Hyundai haluaa lyhentää aikaa, jonka asiakkaat joutuvat käyttämään liikkeessä. Paperityöt voidaan esimerkiksi hoitaa ennakkoon.

Rahat takaisin

Ohjelmaan osallistuvat liikkeet tarjoavat myös kolmen päivän rahat takaisin -takuun, mikäli asiakas ei jostain syystä ole tyytyväinen ostokseensa. 

Ohjelma käynnistyy aluksi Yhdysvalloissa, jossa muun muassa Miamin, Orlando, Dallasin ja Houstonin Hyundai-jälleenmyyjät ovat mukana ensimmäisessä aallossa. Ohjelma laajenee koko maahan ensi vuoden alussa, mutta sen saapumisesta Eurooppaan tai Suomeen ei ole toistaiseksi tietoa.

Lähde: Jalopnik

***

Oikeaa superautoa voi ajaa myös PS4:n ohjaimella 1:39

Lue myös:

    Uusimmat