Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Hyundai haluaa tehdä auton ostamisesta vähemmän rasittavaa – läpinäkyvä hinnoittelu ja tyytyväisyystakuu

Hyundain myymälä Venäjällä.
Hyundain myymälä Venäjällä.Shutterstock
Julkaistu 11.10.2017 21:24

MTV LIFESTYLE

Hyundai on vahvasti sitä mieltä, että auton ostaminen on vielä tänäkin päivänä kömpelö ja monesti jopa piinaava prosessi.

Korealainen autovalmistaja Hyundai haluaa tehdä auton ostamisesta läpinäkyvämpää, helpompaa ja kaikin puoli vähemmän stressaavaa. Se on esitellyt Shopper Assurance -ohjelman, joka tähtää asiakaskokemuksen parantamiseen neljällä tärkeällä osa-alueella.

Läpinäkyvä hinnoittelu

Ohjelmaan osallistuvat liikkeet ilmoittavat verkkosivuillaan auton todellisen markkinahinnan, jotta asiakkaalle muodostuu auton arvosta selkeä kuva. Liikkeiden omat tarjouskampanjat monesti hämärtävät auton oikeaa hintaa.

Joustava koeajo

Tietystä autosta kiinnostuneet asiakkaat voivat sopia koeajon puhelimitse tai älypuhelinsovelluksella. He voivat valita koeajoauton toimitettavaksi esimerkiksi kotiosoitteeseensa, työpaikalleen tai vaikka paikalliseen kahvilaan.

Jouheva ostokokemus

Hyundai haluaa lyhentää aikaa, jonka asiakkaat joutuvat käyttämään liikkeessä. Paperityöt voidaan esimerkiksi hoitaa ennakkoon.

Rahat takaisin

Ohjelmaan osallistuvat liikkeet tarjoavat myös kolmen päivän rahat takaisin -takuun, mikäli asiakas ei jostain syystä ole tyytyväinen ostokseensa. 

Ohjelma käynnistyy aluksi Yhdysvalloissa, jossa muun muassa Miamin, Orlando, Dallasin ja Houstonin Hyundai-jälleenmyyjät ovat mukana ensimmäisessä aallossa. Ohjelma laajenee koko maahan ensi vuoden alussa, mutta sen saapumisesta Eurooppaan tai Suomeen ei ole toistaiseksi tietoa.

Lähde:

Jalopnik

***

1:39Oikeaa superautoa voi ajaa myös PS4:n ohjaimella

Lisää aiheesta:

Autokauppiaat nousivat vastarintaan – Volvon uusi leasing-palvelu on heidän mukaansa laitonOstaisitko uuden auton, jos et voisi tinkiä hinnasta senttiäkään? Toyota arvelee, että et kaipaa myyjiäkäänUusi auto vaikka joka viikonpäivälle – Porschen uudessa palvelussa kova kuukausimaksuVolvo haluaa mullistaa tavan, jolla hankimme autoja – yhtä huoletonta kuin puhelimen omistaminenFord testaa tulevaisuuden pizzataksia – asiakkaan kannalta yksi merkittävä muutosEx-applelaisten firman laitteet tekevät vanhoista autoista nykyaikaisia
HyundaiAuton ostaminenAutotLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Hyundai
  • 12.9.10:40
    Yhdysvallat

    "Hämmentävässä ratsiassa" kiinni otetut korealaiset palasivat kotiin

  • 1.9.10:47
    Koeajot

    Edulliset sähköautot testissä: Näin pärjäsi Hyundai Inster

  • 27.6.21:36
    MM-ralli

    Onko tässä mitään järkeä? - "15 tuntia saunassa"

  • 8.6.15:21
    MM-ralli

    Kalle Rovanperä kiri MM-taistelua – hurja saldo päätöspäivästä

  • 19.11.202410:14
    Etelä-Korea

    Kolme ihmistä tukehtui kuoliaaksi Hyundain tehtaalla