Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Ferrari jo lähes Red Bullin tasolla

Fernando Alonso, kuva: Clive Mason/Getty Images
Fernando Alonso, kuva: Clive Mason/Getty Images
Julkaistu 27.08.2010 13:13(Päivitetty 27.08.2010 13:15)

Ferrarin F1-talli on ottanut uuden diffuusorinsa ansiosta Red Bullin etumatkan jo lähes kiinni, kertoo BBC:n F1-toimittaja Ted Kravitz.

Red Bull on hyötynyt koko alkukauden ajan autonsa tuottamasta muita talleja suuremmasta downforcen määrästä, mikä on mahdollistanut paremman pidon ansiosta kovemmat nopeudet mutkissa.

- Tästä on kehittymässä kiehtova kilpailu Red Bullin ja Ferrarin välillä - sellaisen ehkä näemme tänä viikonloppuna. Ferrarilla on nyt jo lähes saman verran downforcea kuin Red Bullilla, Kravitz raportoi Span varikolta.

McLarenin viime kisoissa esittämä vaisu vauhti on johtunut vaikeuksista, joita talli on kokenut Red Bullilta matkitun diffuusorin kanssa.

- McLaren on tehnyt paljon työtä pakokaasuja hyödyntävän diffuusorinsa kanssa, sillä kuljettajat ovat valittaneet, ettei auton tasapaino ole ollut entisellään sen jälkeen, kun se lisättiin autoon. Auton käyttäytymiseen on tullut perustavanlaatuisia muutoksia. Työtä on tehty paljon sen suhteen, että auto käyttäytymistä olisi helpompi ennustaa ja jotta Jenson Button ja Lewis Hamilton pystyisivät puristamaan kovempaa, Kravitz kertoo.

Lue myös:

Ferrari vahvisti: Uusi diffuusori autossa

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Ecclestone selitti Spa-kommenttiaanMassan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnollaVettel puolustautuu murskakritiikiltäButton yhä käärmeissään VettelilleButton: En jarruttanut liian aikaisinFIA tutkii Massan haamulähdön syyt
Belgia 2010

Tuoreimmat aiheesta

Belgia 2010
  • 26.10.201014:38
    Belgia 2010

    Ecclestone selitti Spa-kommenttiaan

  • 09.09.201020:09
    Belgia 2010

    Massan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnolla

  • 09.09.201019:28
    Belgia 2010

    Vettel puolustautuu murskakritiikiltä

  • 05.09.201013:30
    Belgia 2010

    Button yhä käärmeissään Vettelille

  • 03.09.201014:42
    Belgia 2010

    Button: En jarruttanut liian aikaisin