Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Coulthardin lähtöruutu putoaa Malesiassa

David Coulthard (Kuva: Mark Thompson/Getty Images)
David Coulthard (Kuva: Mark Thompson/Getty Images)Getty
Julkaistu 13.03.2006 12:39(Päivitetty 13.03.2006 12:56)

David Coulthardilla kävi surkea tuuri formula ykkösten Bahrainin GP:n jälkeisellä jäähdyttelykierroksella. Red Bull -auton Ferrari-moottori petti heti ruutulipun jälkeen.

Skotti sijoittui Bahrainissa kymmenenneksi. Hänen kisansa oli mennyt pilalle, kun renkaaseen tuli lukkojarrutuksessa sileä kohta, joka aiheutti autoon pahaa tärinää.

Sääntöjen mukaan moottorien on kestettävä kahden GP-viikonlopun rasitukset. Moottorinvaihdosta seuraa lähtöruutua kymmenellä pykälällä pudottava rangaistus. Mikäli moottori olisi pettänyt kisan aikana, olisi sen siinä tapauksessa saanut vaihtaa rangaistuksetta seuraavaan kisaan, mutta kilpailun jälkeinen moottorinvaihto johtaa rangaistukseen. Näin Coulthardin lähtöpaikka on Malesian Sepangin radalla ensi sunnuntaina parhaimmillaankin vasta 11:s

- Tämä on rankkaa pienille talleille. Rangaistus on sinänsä reilu, kaikki ymmärtävät, miksi se tulee, mutta se ei ole sama kaikille. Se on kuin Chelsea menettäisi yhden pelaajan - kymmenellä miehellä pelaaminen ei ole heille yhtä rankkaa kuin se olisi pienemmälle joukkueelle. Mutta minkäs sille mahtaa. Toisessa kisassa, vaikka tarttuisin paalupaikkaan, olen silti 11:s, ja mahdollisuudet paaluun ovat sitä paitsi melko mitättömät, Coulthard harmitteli tietotoimisto PA:lle.

(MTV3)

Lisää aiheesta:

Bahrain jatkaa F1-isäntänä
Sato ja Räikkönen vahvimmat tallien sisäisessä aika-ajovertailussa
Turkin GP-järjestäjä pulittanut sakkonsa
Stewart: Mestaruus ratkaistava reilulla pelillä
Suzuka pyrkii takaisin formula ykkösiin vuodeksi 2008
Räikkösen manageri ei myönnä sopimusta
Bahrain 2006Malesia 2006

Tuoreimmat aiheesta

Bahrain 2006
  • 29.01.200717:04
    Bahrain 2006

    Bahrain jatkaa F1-isäntänä

  • 21.10.200623:41
    Bahrain 2006

    Sato ja Räikkönen vahvimmat tallien sisäisessä aika-ajovertailussa

  • 19.10.200615:47
    Bahrain 2006

    Turkin GP-järjestäjä pulittanut sakkonsa

  • 15.10.200613:41
    Bahrain 2006

    Stewart: Mestaruus ratkaistava reilulla pelillä

  • 21.09.200616:56
    Bahrain 2006

    Suzuka pyrkii takaisin formula ykkösiin vuodeksi 2008