Numero kaudella 2010: 14
Synt. 11.1. 1983 Gräfelfing, Saksa
Pituus 183 cm
Paino 75 kg
64 GP-kilpailua
41 MM-pistettä (paras sijoitus 5:s)
Lupaavana kuljettajana pidetty Adrian Sutil nousi formula ykkösiin Japanin F3-mestarina. Hän tuli kuninkuusluokkaan tavallaan sarjaporrasta normaalia alempaa, sillä viime vuosina oli jo vakiintumassa käytäntö siitä, että F1:een noustaan GP2:n kautta.
Sutil teki yhteistyötä Force Indian edeltäjän Spykerin tallipäällikön Colin Kollesin kanssa vuonna 2004 ajettuaan Kollesin F3-tallin riveissä. F3-urallaan Sutil saavutti Japanin mestaruuden lisäksi Euro-sarjan kakkossijan vuonna 2005 ja Macaon arvostetun F3-kutsukisan kolmossijan 2006.
Sutil ajoi kaudella 2006 Spyker MF1 -tallin kolmoskuljettajana Euroopan, Ranskan ja Japanin GP-viikonloppujen perjantaiharjoituksissa. Hän teki suorituksillaan niin hyvän vaikutuksen, että talli halusi kiinnittää nuoren saksalaisen kilpakuljettajakseen.
Kauden 2007 huippuhetki oli Japanin GP:n kahdeksannesta sijasta tullut uran ensimmäinen MM-piste. Toisella F1-kaudellaan Sutil jäi ilman MM-pisteitä intialaisomistukseen siirtyneessä tallissa. Monacon GP:ssä Sutil oli ajamassa peräti neljänneksi, mutta saksalaiskuskin hieno kilpailu meni pilalle, kun Kimi Räikkönen rysäytti hänen peräänsä viimeisillä kierroksilla.
Kolari Räikkösen kanssa vei Sutililta mahdollisuuden uran parhaaseen sijoitukseen myös Saksan GP:ssä 2009. Sutilin nimi nousi kuitenkin vihdoin suuren yleisön tietoisuuteen, kun Force India sai yllättäen autonsa huippuiskuun Span ja Monzan nopeille radoille. Belgiassa Sutililla oli epäonnea, mutta Italian GP:ssä hän ajoi autonsa eturiviin ja sijoittui kilpailussa neljänneksi. Kauden muista kilpailuista MM-pisteitä ei kuitenkaan herunut, vaikka Brasilian GP:n sateisissa aika-ajoissa Sutil ajoi autonsa kolmanteen lähtöruutuun.
Sutil on kotoisin Saksasta, mutta hänen isänsä on uruguaylainen.
(MTV3)