Alma Median mainosmyynnin muutosneuvottelut päättyivät

Suurin osa vähennyksistä toteutuu erosopimuksin. Kahdeksalle ihmiselle löytyi uusi tehtävä toimenkuvan muutoksella.

Alma Median keskitetyn mainosmyynnin ja digitaalisen mainonnan kehityksen organisaation Alma Mediaratkaisujen muutosneuvottelut ovat päättyneet. 

Neuvottelujen tuloksena henkilöstön vahvuus vähenee 28 henkilötyövuodella, kertoi Alma Media tiedotteessaan torstaina.

Ratkaisuun sisältyy uudelleen organisoituminen, töiden uudelleenjärjestelyt ja automaation mahdollisuuksien hyödyntäminen toiminnan tehostamiseksi. 

Alma Mediaratkaisujen tavoitteena on mediamainonnan kasvun ja kehityksen jouduttaminen digitaalisten markkinointiratkaisujen tarjontaa laajentamalla ja mainonnan palvelutuotantoa ja ostokanavia monipuolistamalla.

Muutosneuvottelujen alussa ilmoitettu enimmäisvähennys oli 38 henkilötyövuotta.

 

Lue myös:

    Uusimmat