Sosiaalisen median viimeisin villitys on yhdeksän kuukautta kestävä risteily.
Yhdeksän kuukauden mittainen luksusristeily muuttui vahingossa kuin tosi-tv-ohjelmaksi ja sadat matkustajat sattumalta sosiaalisen median tähdiksi, uutisoi muun muassa BBC.
Royal Caribbean -varustamon Serenade of the Seas starttasi matkaansa Miamista joulukuussa 2023 tavoitteena kiertää seitsemän maanosaa ja 60 maata kyydissään rahakkaita matkustajia. Yhdeksän kuukauden risteily täydellä ylläpidolla kustantaa henkilöltä noin 59 000 dollaria eli 54 000 euroa.
Osa matkustajista on risteilyn alusta asti tuottanut ilmeisen kiinnostavaa sisältöä omille tileilleen, sillä tällä hetkellä kyseiseen risteilyyn liittyvä TikTok-sisältö on kerännyt noin 253 miljoonaa katselukertaa ja laivan useat matkustajat ovat saaneet julkisuutta tahtomattaan. Monet julkaisevat videoitaan myös Instagramissa.
– Minusta on villiä, että ihmiset pitävät elämäämme mielenkiintoisena, tulimmehan juuri lomalle, kertoo BBC:n haastattelema Brandee Lake, joka on risteilyllä vanhempiensa kanssa.
Lake on kerännyt risteilyvideoillaan TikTokiinsa jo 183 000 seuraajaa.

